ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dong'ou Industrial Park, Oubei, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : بزرگترین تولید کننده قطعات یدکی تلگراف سوخت ، متر جابجایی فله ، عضو است و تیم ما متخصص در تولید نازل سوخت ، پمپ دنده ، پمپ پروانه ، جریان سنج ، سنسور و غیره ، برای توزیع سوخت در ژجیانگ ، چین و اخذ گواهینامه در سال ۱۹۹۸ ، دارای گواهینامه ما می توانیم محصولات خود را با کیفیت درجه یک با قیمت بسیار محبوب به شما عرضه کنیم. محصولات ما با دوام ، قابل اعتماد و اقتصادی هستند و تقریباً در سراسر جه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بزرگترین تولید کننده قطعات یدکی تلگراف سوخت ، متر جابجایی فله ، عضو است و تیم ما متخصص در تولید نازل سوخت ، پمپ دنده ، پمپ پروانه ، جریان سنج ، سنسور و غیره ، برای توزیع سوخت در ژجیانگ ، چین و اخذ گواهینامه در سال ۱۹۹۸ ، دارای گواهینامه
    ما می توانیم محصولات خود را با کیفیت درجه یک با قیمت بسیار محبوب به شما عرضه کنیم. محصولات ما با دوام ، قابل اعتماد و اقتصادی هستند و تقریباً در سراسر جهان صادر شده اند.
    بیش از ۳۰۰ کارگر دارد و ما هر ساله بیش از نازل ، ۴۰۰۰۰ پمپ بنزین پمپ و ۵۰۰۰۰ پمپ بنزین متر ، متر و پمپ پره تولید می کنیم.
    این شرکت یک شرکت جامع متخصص در زمینه ساخت تجهیزات سوخت گیری است و ما چندین دهه است که قطعات جایگزین ماشین سوخت گیری را تولید کرده ایم. ما تجهیزات تست پیچیده و مهندسان باتجربه زیادی داریم. اصل ما از طریق کیفیت و فناوری توسعه می یابد. ما فناوری پیشرفته بین المللی را جذب می کنیم و از طریق فناوری جدید و آزمایش دقیق ، کیفیت محصولات را بهبود می بخشیم. محصولات ما قابل اعتماد ، پایدار و دقیق هستند ، مانند پمپ های پره ای ترکیبی ، پمپ های دنده ای ترکیبی ، جریان سنج و نازل های خود خاموش.

    بستن