ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۴, Rongxiang Park, Liangqing Road, Wuxi, Jiangsu, China, ۲۱۴۰۶۳
  • درباره ما : شرکت صنایع جیانگ سو در ویکسی واقع در منطقه تجاری و تجاری پایدار در مجاورت شانگهای و سوژو واقع شده است. ما به طور تاریخی از مرکز تجارت گروه نساجی جیانگسو که در سال ۱۹۸۲ تأسیس شده است ، یک شعبه دولتی از اداره نساجی استان جیانگسو ، تغییر شکل دادیم. جدا از ماشین آلات نساجی سنتی ، این گروه در اواسط دهه ۹۰ به کار ماشین آلات تولید روغن نباتی مبدل شد که از کارخانه های روغن دانه پنبه ، یک زنجیره ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع جیانگ سو در ویکسی واقع در منطقه تجاری و تجاری پایدار در مجاورت شانگهای و سوژو واقع شده است. ما به طور تاریخی از مرکز تجارت گروه نساجی جیانگسو که در سال ۱۹۸۲ تأسیس شده است ، یک شعبه دولتی از اداره نساجی استان جیانگسو ، تغییر شکل دادیم. جدا از ماشین آلات نساجی سنتی ، این گروه در اواسط دهه ۹۰ به کار ماشین آلات تولید روغن نباتی مبدل شد که از کارخانه های روغن دانه پنبه ، یک زنجیره ارزش عمیق تر از کارخانه کارخانه پنبه آغاز می شود. از آنجا به تدریج تجارت خود را به امکانات متنوع در پردازش محصولات کشاورزی گسترش دادیم. پس از اصلاح ساختار در سال ۲۰۰۲ ، ما برای ادامه معرفی ماشین آلات چینی به جهان با نام فعلی فعالیت کردیم. اکنون ما عضوی از شرکت جیانگ سو. هستیم که توسط کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی دولت جیانگ سو مشاهده می شود.
    در حال حاضر ما سه واحد املاک در داریم که کل ۲۰،۰۰۰ مترمربع بیش از ۲۵۰ میلیون ارزیابی شده است. برای خدمت به تجارت ما ، سه اتحاد استراتژیک در بخش تولید داریم.

    بستن