ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Block ۲۳۰۳, No.۶۳۵, Zhong Shan Road, Beitang District, Wuxi, Jiangsu, P.R.China, ۲۱۴۰۴۳
  • درباره ما : یکی از بهترین نام های بازار برای بیش از ۱۸ سال ، متخصص در تجهیزات حمل و نقل و بلند کردن مواد. ما بیش از ۳۰۰ نوع محصول را تولید و نمایندگی می کنیم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا محصولات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی را در صنایع به شما ارائه دهیم.مزایای ما در خط حمل و نقل و بلند کردن مواد:۱. بزرگترین انتخاب ما - خرید یک مرحله ای را به شما ارائه می دهدمحبوب ترین محصولات و بالابرهای را د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از بهترین نام های بازار برای بیش از ۱۸ سال ، متخصص در تجهیزات حمل و نقل و بلند کردن مواد. ما بیش از ۳۰۰ نوع محصول را تولید و نمایندگی می کنیم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا محصولات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی را در صنایع به شما ارائه دهیم.
    مزایای ما در خط حمل و نقل و بلند کردن مواد:
    ۱. بزرگترین انتخاب ما - خرید یک مرحله ای را به شما ارائه می دهد
    محبوب ترین محصولات و بالابرهای را در صنایع از جمله مهندسی ، ساخت ، تدارکات ، بسته بندی و سایر کاربردهای تجاری و کشاورزی در سراسر جهان فراهم می کند.
    ۲. نوآوری های بیشتر و بیشتر
    تیم تحقیق و توسعه ما همیشه بر روی تجهیزات حمل و نقل و بلند کردن مواد متمرکز هستند و هر ساله ۵ ~ ۱۰ محصول جدید را برای پاسخگویی به نیازهای عمومی و ویژه مشتریان معرفی می کنند.
    ۳. بهترین کنترل کیفیت
    متخصصان آموزش دیده ما به طور مداوم با تولیدکنندگان ما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر محصولی از نظر کیفیت ، تحمل و عملکرد آزمایش شده است ما تجهیزات با کیفیت بالا و با بهترین قیمت می فروشیم.
    ۴. تیم - در خدمت شماست
    هر درخواست در مورد اطلاعات فنی ، قیمت و اطلاعات حمل و نقل و الزامات کیفیت همیشه ظرف ۲۴ ساعت پاسخ داده می شود.
    ما واقعاً از شرکت و نظرات شما قدردانی می کنیم. نظرات و پیشنهادات شما به ما کمک می کند تا به طور مداوم شما را بهتر خدمت کنیم.

    بستن
محصولات
یدک کش برقی - HG-127
میز بالابر دوار برقی
کامیون های پالت الکتریکی - SNPT15 و ENPT15
پوزیشن های کار آلومینیومی - نوع برقی
Full Electric Stacker-1.5Tonne سری CDDE
درام تراک-DT300A
سری Hand Pallet Trucks-HP
دستی پالت کامیون-سری AC
نوع دستی سری قیچی کامیون های بالابر بالابر-HC