ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶ Yima Rd, Guangling Industrial Park, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات ورزشی یانگژو سوپرمن ، با مسئولیت محدود تولید کننده حرفه ای داربست فولادی و آلومینیومی با کیفیت بالا ، داربست راه رفتن ، سکوهای پیاده روی ، لوازم جانبی داربست ، تجهیزات کمپینگ در یانگژو چین است. ما از سال ۲۰۰۲ با فروش سالانه بیش از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا ، با مساحت کارخانه ۳۰،۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ کارمند که در خطوط تولید مانند مهر زنی ، جوشکاری ، فسفات ، رنگ آمیزی و بسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات ورزشی یانگژو سوپرمن ، با مسئولیت محدود تولید کننده حرفه ای داربست فولادی و آلومینیومی با کیفیت بالا ، داربست راه رفتن ، سکوهای پیاده روی ، لوازم جانبی داربست ، تجهیزات کمپینگ در یانگژو چین است. ما از سال ۲۰۰۲ با فروش سالانه بیش از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا ، با مساحت کارخانه ۳۰،۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ کارمند که در خطوط تولید مانند مهر زنی ، جوشکاری ، فسفات ، رنگ آمیزی و بسته بندی کار می کنند ، تولید کننده و صادر کننده هستیم. با تیم تحقیق و توسعه حرفه ای و تیم داخلی ما ، می توانیم کالاها را برای حمل و نقل طراحی و بررسی کنیم تا نیازهای مشتریان خارج از کشور را برآورده کنیم. بازارهای اصلی ما از اروپا ، آسیا ، آمریکای شمالی تا استرالیا است.
    محصولات اصلی ما شامل داربست چند منظوره آلومینیوم و فولاد ، داربست چند منظوره ، داربست متحرک ، داربست قاب و لوازم جانبی ، پایه درخت شکار ، برخی از تجهیزات تناسب اندام مانند ترامپولین ، استپر و سایر محصولات آسیب دیده است. داربست ما با استاندارد تولید شده است. ما همچنین خدمات سفارشی و را برای سفارشی سازی سفارشات مشتری ارائه می دهیم. شرکت ما همچنین گواهینامه سیستم کیفیت را دریافت کرده است.
    کارکنان متخصص ، آگاه و متعهد ما منتظر فرصتی برای پاسخگویی به نیازهای داربست شما هستند. برای شما آرزوی موفقیت در بازاریابی را داریم و مشتاقانه منتظر خدمات شما هستیم. مشتریان ما با صرفه جویی در هزینه ها سود می برند و مدیریت کارآمد همان چیزی است که ما می خواهیم.

    بستن
محصولات
پایه چرخ
ترالی
داربست نورد تاشو 4
داربست نورد تاشو 6
6' داربست غلتشی با نرده محافظ و ماشه ما
5'داربست نورد
6' داربست نورد سنگین
داربست نورد 6' U-LOCK
داربست نورد AL تاشو 5
داربست 4'نورد با نرده محافظ
اجزای داربست خارجی
داربست نورد 6' AL
داربست نورد AL تاشو 4
نردبان
نردبان سبک جدید
تمام پنل AL
داربست آلومینیومی KWIKSTAGE
نردبان ماشین شویی
نردبان تاشو
تیر آلومینیم 1026