ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۱, Zhangshe Road, Hudai Industrial Park, Binhu District, Wuxi City
  • درباره ما : شرکت تجهیزات کنترل اتوماتیک ، در دریاچه زیبای واقع شده است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه توسعه و ساخت سیستم های کنترل توزین تخصص دارد. این گواهینامه سیستم کیفیت و فروش سالانه بیش از ۴۰ میلیون یوان را پشت سر گذاشته است. این شرکت اولین شرکت در استان جیانگ سو است که از شرکت آزمایش سازگاری الکترومغناطیسی ملی عبور می کند. این شرکت محصولات دارای مجوز ساخت ابزار اندازه گیری ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات کنترل اتوماتیک ، در دریاچه زیبای واقع شده است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه توسعه و ساخت سیستم های کنترل توزین تخصص دارد. این گواهینامه سیستم کیفیت و فروش سالانه بیش از ۴۰ میلیون یوان را پشت سر گذاشته است. این شرکت اولین شرکت در استان جیانگ سو است که از شرکت آزمایش سازگاری الکترومغناطیسی ملی عبور می کند. این شرکت محصولات دارای مجوز ساخت ابزار اندازه گیری برای نمایش کنترل مقیاس استان جیانگ سو و مجوز ابزار اندازه گیری تولید برای مقیاس کمی خودکار ۰.۲ است. از طریق آزمون عملکرد محصول اداره ملی اندازه گیری. این شرکت دارای ۱ مهندس سطح استاد ، ۲ مهندس ارشد ، ۳ مهندس و ۹ دستیار مهندس است. این شرکت به طور کلی کارکنان دارای بیش از ۷۰٪ تحصیلات دانشگاهی است. از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۰ ، شرکت به مفهوم توسعه شرکت "توسعه علم و فناوری ، حمل " پیوست ، به "خوب ، قوی ، پیشرو" صنعت "، و در تحقیق و توسعه محصولات توزین در ترکیب با ایده های نوآورانه تجاری فعالیت کرده است. ، تولید و فروش ، ما از فناوری و طراحی حرفه ای برای خدمت به انواع کاربران سیستم های توزین ، برای ایجاد محصولات کنترل توزین با کیفیت بالا و استاندارد برای مشتریان خود استفاده می کنیم.
    از طریق همکاری و پشتیبانی طولانی مدت با تعدادی از م تحقیقاتی علمی و کالج ها و دانشگاه ها ، این شرکت به طور مداوم استعدادهای پیشرفته در زمینه حرفه ای را جذب کرده و فن آوری پیشرفته و فن آوری تولید را در داخل و خارج از کشور معرفی کرده است ، همراه با شرکت قدرتمند است قابلیت های توسعه نرم افزار و سخت افزار ، همراه با فرآیندهای پیشرفته تولید. و خدمات با کیفیت ترکیب شده است. با این شرکت کلاس طراحی درجه یک و پلت فرم کامل آزمایش پویا و استاتیک است ، ما با موفقیت تعدادی از محصولات توزین با عملکرد بالا ، چند منظوره ، با دقت بالا را توسعه داده ایم که به طور گسترده ای در مواد غذایی ، شیمیایی ، مصالح ساختمانی استفاده می شود ، مواد غذایی ، لاستیک ، منسوجات. ، ذغال سنگ و بسیاری از صنایع توسط کاربران مورد ستایش و تأیید قرار گرفته اند. سیستم تغذیه و دسته بندی یکپارچه طراحی شده و تولید شده توسط شرکت ، همراه با تجهیزات توزین منحصر به فرد ، مشکلات زیست محیطی و کیفیتی را که در فرآیند تغذیه و تولید مواد برای مشتریان در وجود دارد برطرف می کند صنایع غذایی و شیمیایی ، و مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. در همین زمان ، این شرکت روابط دوستانه و همکاری خود را با شرکت های بزرگ ذکر شده در فهرست و واحدهای تحقیقات علمی مرتبط حفظ کرده است. ما تجهیزات با دقت بالا برای تجهیزات دسته ای ، تجهیزات بسته بندی و تجهیزات انتقال پنوماتیک برای و واحدهای دیگر فراهم کرده ایم. اثر توزین ، نیازهای یک محیط تولید تمیز و مرتب. این شرکت کیفیت تولید محصولات خود را با استانداردهای فن آوری تولید خارجی به شدت کنترل می کند. سطح ساخت آن از همان صنعت پیشی گرفته است. تجهیزات سیستم دسته ای تولید شده به اولین انتخاب برای صنعت خوراک ، صنعت غلات و بتن (شیمیایی) تبدیل شده است و بسیاری از مهندسی سیستم کنترل اتوماسیون توزین را بر عهده گرفته است. این دستگاه عمدتا در خط تولید توزین و بسته بندی اتوماتیک ، خط تولید کنترل دسته ای اتوماتیک ، خط تشخیص خودکار توزین آنلاین و سایر سیستم های کنترل توزین خدمت می کند. محصولات به ایالات متحده ، آلمان ، برزیل ، آفریقای جنوبی ، تایلند ، میانمار ، ویتنام و سایر کشورها صادر می شود. ما فقط در صنایعی مشغول به کار هستیم که با آنها آشنا هستیم ، تولید محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان خود ، حل مشکلات تولید مربوط به کاربر ، و حرفه ای ترین و انسانی ترین طراحی و خدمات را برای بیشترین نیاز مشتریان در صنعت فراهم می کند. ما از توان خود برای ارائه خدمات مناسب ، سریع و کارآمد به مشتریان استفاده خواهیم کرد.

    بستن
محصولات
XK3201(F701B)
XK3201(F701P/PD)
XK3201(F701B)
XK3201(F701L)
سیستم کنترل دسته بندی خودکار
مقیاس پلت فرم هوشمند
سیستم کنترل توزین ترازو بسته بندی کمی خودکار
سیستم کنترل اتوماسیون
مقیاس بسته بندی کمی مارپیچ عمودی LCS~50WLSJ (محصول جدید)
LCS-50WLBC مبدل فرکانس بلند مقیاس بسته بندی تک مارپیچ بدون قیف
ترازو بسته بندی دو مته بدون قیف LCS~50WLS
مقیاس بسته بندی ارتعاشی خود مکش کوچک LCS~2YZX