ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Hefei Brans Measuring And Controlling Technology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Longgang Economic Development Zone, Yaohai Dist., Hefei City, Anhui Province, China
  • درباره ما : یک تولید کننده چینی از انواع مختلف لودسل ، سنسور گشتاور ، سنسور فشار ، سنسورهای چند محوره و ابزارها و نرم افزارهای مرتبط است. واقع در ، استان آنهویی است. به عنوان یک ارائه دهنده کیفیت ابزار آزمون و اندازه گیری در سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. به عنوان منبع راه حل سنسور ، محصولات آزمایش و اندازه گیری بسیاری از صنایع ، به ویژه اتومبیل ، پزشکی ، رباتیک و هوافضا را تأمین می کند.چه چیزی می ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده چینی از انواع مختلف لودسل ، سنسور گشتاور ، سنسور فشار ، سنسورهای چند محوره و ابزارها و نرم افزارهای مرتبط است. واقع در ، استان آنهویی است. به عنوان یک ارائه دهنده کیفیت ابزار آزمون و اندازه گیری در سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. به عنوان منبع راه حل سنسور ، محصولات آزمایش و اندازه گیری بسیاری از صنایع ، به ویژه اتومبیل ، پزشکی ، رباتیک و هوافضا را تأمین می کند.
    چه چیزی می توانید از برانس دریافت کنید؟
    بارهای سلول ، سنسورهای نیروی مینیاتوری و زیر مینیاتوری ، مبدلهای فشار / سنسورها ، مبدلهای گشتاور ، مبدلهای جابجایی ، سنجهای دیجیتال ، فشار سنجها ، ابزار دقیق آزمایش ، الکترونیک مبدل دیجیتال ، رابط های سیم ، تقویت کننده ها و سیستم های جمع آوری داده ها و همچنین نرم افزار برای بررسی دوام ساختاری ، آزمایش و تجزیه و تحلیل ، اندازه گیری و سایر برنامه ها.
    چرا برانس را انتخاب می کنیم؟
    و دیگر ابزارها و سیستم اندازه گیری الکترونیکی مارک معروف همکاری می کند. ما می توانیم پیشرفته ترین فناوری و اخبار رویه ها را یاد بگیریم و به دست آوریم. تولید خوب یعنی محصولات خوب.
    ۲. ما می توانیم برای سلولهای بار کوچک و زیر مینیاتوری با کشش یا فشرده سازی نصب کنیم. ظرفیت زیاد سلولهای لنز / حسگرهای برانس همچنین می تواند آن را با مواد با کیفیت خوب تولید کند.
    ۳. محصولات برنز (سلولهای بار ، سنسورهای نیرو ، تقویت کننده ها) در هر تأیید شده اند. می تواند بهترین کیفیت را برای اندازه گیری محصولات به شما نوید دهد.
    چه کسی برانس همکاری می کند؟
    برای طیف گسترده ای از صنایع از جمله اتومبیل سازی ، هوا فضا ، نظامی و دفاعی ، نفت و گاز ، آزمایشگاه تحقیق و توسعه و آزمایش مواد ، آزمایشگاه ، طراحان و سازندگان تجهیزات ماشین و اتوماسیون ، تولیدکنندگان خارج از بزرگراه و تجهیزات سنگین ، تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، نیمه هادی یا سازندگان ، شرکتهای آب و برق ، تجهیزات دریایی و کشتی سازی.

    بستن