ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhucheng Development Zone, Weifang, Shandong, China
  • درباره ما : یک شرکت تولید حرفه ای ماشین آلات پردازش غذای گوشتی و ماشین آلات پردازش میوه و سبزیجات است. این شرکت در جنوب شرقی شبه جزیره شاندونگ ، شهر ساحلی شرقی چینگدائو ، جنوب بندر در حال ظهور واقع شده است ، مکان برتر است ، حمل و نقل راحت است ، زیرساخت ها کامل است. این شرکت از زمان تاسیس خود ، جدید و قدیمی مشتریان ستایش می کنند ، شهرت خوبی در میان انبوه کاربران کسب می کنند. محصولات به بیش از ۳۰ استا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت تولید حرفه ای ماشین آلات پردازش غذای گوشتی و ماشین آلات پردازش میوه و سبزیجات است. این شرکت در جنوب شرقی شبه جزیره شاندونگ ، شهر ساحلی شرقی چینگدائو ، جنوب بندر در حال ظهور واقع شده است ، مکان برتر است ، حمل و نقل راحت است ، زیرساخت ها کامل است. این شرکت از زمان تاسیس خود ، جدید و قدیمی مشتریان ستایش می کنند ، شهرت خوبی در میان انبوه کاربران کسب می کنند. محصولات به بیش از ۳۰ استان و شهرداری و مناطق خودمختار در داخل و خارج از کشور صادر می شود.
    تجهیزات پیشرفته پردازش محصولات میوه و سبزیجات و تجهیزات برای پردازش گوشت محصولات پیشرو شرکت: خط خشک تمیز کردن سبزیجات ، خط مونتاژ پاستوریزه ، خط مونتاژ ، سرخ شده ، خط مونتاژ دستگاه سرخ شده ، اجاق سیگار ، دوش هوا ، دستگاه خمیر غلتک ، مخلوط کن خرد شده ، دستگاه تزریق شور ، چرخ گوشت ، و غیره بیش از ۳۰ محصول شرکت همیشه به سیاست "تلاش برای توسعه علم و فن آوری ، تلاش برای زنده ماندن با کیفیت" ، "ارتقا کیفیت و اعتبار ، تقویت مدیریت برای اولین بار" طبقه "به عنوان هدف ، روحیه پیشگام ، تلاش برای بازار گسترش. شرکت ها در آینده مواجه می شوند ، محصولات درجه یک و خدمات پس از فروش کامل خواهند بود ، حسن نیت شهرت شرکت را فریب نمی دهد ، مشتاقانه منتظر کار با دوستان جدید و قدیمی برای بحث در مورد همکاری ، فردا درخشان را ایجاد کنید!

    بستن