ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶# Wenhua Road, Fushun Economic Development Area, Liaoning
  • درباره ما : رقابتی ترین تامین کننده تجهیزات مغناطیسی صنعتیشرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و به سرعت به تولید کننده اصلی تجهیزات مغناطیسی صنعتی در سراسر آسیا تبدیل شد. داشتن طیف وسیعی از محصولات از جمله ، آهن ربا ، جداکننده جریان گردابی ، ردیاب های فلزی ، جداکننده درام ، قرقره ، فیدر لرزشی و موارد دیگر. مناسب برای تأمین هر یک از نیازهای مغناطیسی صنعتی شما مناسب است.همیشه یک مبتکر دارای بیش از ۳۳۷ حق ثبت اخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رقابتی ترین تامین کننده تجهیزات مغناطیسی صنعتی
    شرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و به سرعت به تولید کننده اصلی تجهیزات مغناطیسی صنعتی در سراسر آسیا تبدیل شد. داشتن طیف وسیعی از محصولات از جمله ، آهن ربا ، جداکننده جریان گردابی ، ردیاب های فلزی ، جداکننده درام ، قرقره ، فیدر لرزشی و موارد دیگر. مناسب برای تأمین هر یک از نیازهای مغناطیسی صنعتی شما مناسب است.
    همیشه یک مبتکر دارای بیش از ۳۳۷ حق ثبت اختراع ملی و بین المللی برای محصولات و طرح های خود و همچنین داشتن یک مرکز تحقیقاتی در سطح استان و آزمایشگاهی است که در همکاری با موسسه مهندسی برق در آکادمی علوم چین کار می کند. به خوبی مجهز است تا از عهده پروژه شما ، بزرگ یا کوچک برآید. در واقع ، هر ساله ، هزاران راه حل در سراسر جهان صادر می کند و فروش سالانه به طور مرتب رتبه ۱ صنعت ما در چین را دارد. همچنین اولین بار در صنعت ما بود که به عنوان "علامت تجاری شناخته شده چین" شناخته شد.
    ما با شعار "قابلیت اطمینان ، ارزش افزوده ، راحتی" افتخار می کنیم که همیشه در دنیای فناوری آهنربا ، مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها را ارائه می دهیم.
    ضمانت خدمات
    یکی در یک سرویس
    آزمایشگاه در آزمایشگاه داخلی به دلیل ارائه آزمایش نمونه حرفه ای و دقیق برای طیف گسترده ای از مشتریان در صنایع معدنی و بازیافت بسیار مشهور است. بر اساس نتایج آزمایش آزمایشگاه و اغلب یک بررسی سایت ضروری ، مهندسان باتجربه ما افتخار می کنند که می توانند هر زمان که بتوانیم بهترین راه حل موجود را ارائه دهند. ما نه تنها به دنبال راه حل برای بهترین پردازش مواد کاربران نهایی هستیم ، بلکه باید مراقب باشیم بهترین ارزش و عملکرد را به صرفه ترین روش ارائه دهیم.
    خدمات ارزشمند سایت
    مفتخر است که می تواند مهندسین مکانیک ، برق و مغناطیسی باتجربه را در اختیار شما قرار دهد تا در بیشتر موارد نصب ، راه اندازی یا آموزش که ممکن است به شما کمک کند. هدف اصلی ما از بین بردن هر موقعیتی قبل از ایجاد در محل کار هم قبل و هم بعد از پروژه است. همچنین دارای دفاتر واقع در استراتژیک است که در دسترسی آسان به سایتهای فعلی و آینده برای تأمین قطعات و خدمات یدکی و کمترین زمان تخلیه امکان پذیر است.
    سرویس بازخورد در حال انجام
    نه تنها به تجهیزاتی که فردا می فروشیم ، بلکه با کسانی که در حال حاضر در این زمینه هستند نیز توجه دارد. با اولین نگرش مشتری به این نکته اشاره می کند که فروش گذشته به همان اندازه آینده مهم است. به همین دلیل به صورت دوره ای با کاربران فعلی تماس می گیرد تا بازخورد جمع آوری کند و هر گونه بازخورد عملی یا تنظیمات لازم را که به حداکثر سود برای همه مشتریان ما کمک می کند ، ارائه دهد.

    بستن