ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Block B ۴th Floor Building B Haoye Logistics Zone Shugang Tongdao Xixiang Jiedao Bao an District Shenzhen China ۵۱۸۱۲۶, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، متخصص در توسعه ، ساخت ، بازاریابی و فروش ابزار اندازه گیری و تجهیزات است. ما چهار مفهوم مدیریتی را هدف قرار داده ایم: هدف ، مسئولیت ، نوآوری و فداکاری.پراید به طور مداوم به نوآوری ها و تحقیق و توسعه اختصاص داده شده است و سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت به دست آورده است. محصولات ما در سراسر جهان فروخته می شود ، دوستان ما در سراسر جهان هستند. شرکت ما س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، متخصص در توسعه ، ساخت ، بازاریابی و فروش ابزار اندازه گیری و تجهیزات است. ما چهار مفهوم مدیریتی را هدف قرار داده ایم: هدف ، مسئولیت ، نوآوری و فداکاری.
    پراید به طور مداوم به نوآوری ها و تحقیق و توسعه اختصاص داده شده است و سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت به دست آورده است. محصولات ما در سراسر جهان فروخته می شود ، دوستان ما در سراسر جهان هستند. شرکت ما سیستم اطمینان بین المللی کیفیت ، محصولات ما را که توسط تأیید شده است ، معرفی کرد.
    هدف:
    ما بر کالاهای با بهترین کیفیت اصرار داریم و خدمت به همه مشتریان در اولویت اول است.
    مسئوليت:
    ما نه تنها بهترین و مفیدترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم بلکه از حرفه ای ترین پشتیبانی فنی نیز برخوردار هستیم.
    نوآوری:
    محصولات ما به طور مداوم برای پاسخگویی به خواسته های مشتری نوآوری می کنند.
    تعلق خاطر:
    ما اختصاص خواهیم داد تا تمام محصولات اندازه گیری را برای همه مشتریان ، ، تولید کنیم و همچنین پروژه های اندازه گیری را برای مشتریان خود طراحی خواهیم کرد.
    ما با دنبال کردن خطوط تولید به مشتریان خود خدمات ارائه می دهیم:
    ابزار اندازه گیری
    تست کننده های نیرو و گشتاور
    تسترهای سختگیری
    تجهیزات متالوگرافی
    تسترهای بازرسی
    ابزارهای نوری
    ماشین آلات تست مواد
    تجهیزات تست رنگ
    ابزارهای الکترونیکی
    محصولات جدید
    و ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم ، اگر هر محصولی در خط تولید ما نباشد ، همچنین به ما اطلاع دهد ، ما تولید یا پیشنهاد شما را خواهیم داد. ما از تجارت و همکاری جدید استقبال می کنیم.

    بستن
محصولات
پایه های ماشین آلات گرانیت
قطعات ماشین آلات گرانیت
پایه ماشین دقیق
پایه گرانیت برای دستگاه CMM
ارتفاع سنج دیجیتالی ممتاز
ارتفاع سنج دیجیتال
سنج ارتفاع صفحه MINI
داخل شیار ورنیه کولیس
سختی سنج تمام اتوماتیک برینل BHS-3000
سختی سنج دیجیتال Micro Vickers 500MVT
سختی سنج دیجیتال راکول RH-200
سختی سنج اتوماتیک راکول RH-330