ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۴, Block ۲۳, Lianchuang Technology Park, Bulan Road,Nanwan Street, Longgang District,Shenzhen,China
  • درباره ما : شنژن کلوین الکترونیک شرکت آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولید کنندگان محصولات در چین است. ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شدیم و مجهز به تیم تحقیق و توسعه حرفه ای و مهارت های فنی فراوان هستیم.مشاغل اصلی ما شامل کنترل از راه دور رادیویی ، تکثیر از راه دور کنترل کننده ، فرستنده و گیرنده ماژول ، ردیاب دود ، هشدار دهنده های نشت گاز ، سنسورهای ، سنسور درب ، برنامه سفارشی و غیره است. علاوه بر این ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن کلوین الکترونیک شرکت آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولید کنندگان محصولات در چین است. ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شدیم و مجهز به تیم تحقیق و توسعه حرفه ای و مهارت های فنی فراوان هستیم.
    مشاغل اصلی ما شامل کنترل از راه دور رادیویی ، تکثیر از راه دور کنترل کننده ، فرستنده و گیرنده ماژول ، ردیاب دود ، هشدار دهنده های نشت گاز ، سنسورهای ، سنسور درب ، برنامه سفارشی و غیره است. علاوه بر این ، ما همچنین خدمات را ارائه می دهیم.
    کلوین همیشه مشتری خود را از طریق کیفیت و خدمات به دست می آورد. همه موارد مطابق با استاندارد اروپا که مطابق با الزامات است ، تولید شده اند. ما از سال ۲۰۱۵ دارای گواهینامه هستیم. این ماده منحصراً از خرید مواد اولیه تا بسته بندی و نگهداری انجام می شود و میزان خطا نیز به طور مثر کاهش می یابد. همچنین ، ما سعی می کنیم با بهبود فرایندهای تولید و استفاده از مواد زیست محیطی ، تغییر واقعی در محیط ایجاد کنیم.
    تاریخچه شرکت: بنیاد شرکت فوریه اولین خط تولید - نوامبر ۲۰۰۸ صدور گواهینامه - شرکت تابعه فوریه ۲۰۱۶
    عملکرد فروش: فروش در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰ میلیون - ۲۰۱۶ بیش از ۱۰ میلیون
    حوزه فعالیت: کنترل از راه دور رادیویی ، تکثیر از راه دور ، ماژول های فرستنده و گیرنده ، ردیاب های دود ، هشدارهای نشت گاز ، سنسورهای ، سنسورهای درب ، برنامه سفارشی و غیره. علاوه بر این ، ما همچنین خدمات را ارائه می دهیم.
    چشم انداز توسعه: آینده روشنی در پیش است

    بستن
محصولات
KL-QC200
KL-QC668
KL-QC03 ASK
KL-QC05
KL-QC200
KL-QC668
KL-QC03
KL-QC06
KL-QC08
KL-PJ06
KL-PJ08
KL180-4K