ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building D, Zhang Sheng Technology Park, No.۵۳, Zhi Fu Street, Lingxia Village, Liaobu Town, Dongguan City
  • درباره ما : گوانگدونگ چائو الکترونیکی شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین ("چائو الکترونیکی") واقع در منطقه ، شهر ، استان گوانگدونگ ، یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات امنیتی ، تجهیزات تشخیص فلز شرکت های برجسته است. شرکت هایی با نیروی فنی قوی و پیشرفته تجهیزات تولید ، در طراحی ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات در یکی از محصولات و نوآوری های مداوم.همچنان به معرفی رهبران برجسته فنی ، هر دو فن آوری داخلی و خارجی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ چائو الکترونیکی شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین ("چائو الکترونیکی") واقع در منطقه ، شهر ، استان گوانگدونگ ، یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات امنیتی ، تجهیزات تشخیص فلز شرکت های برجسته است. شرکت هایی با نیروی فنی قوی و پیشرفته تجهیزات تولید ، در طراحی ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات در یکی از محصولات و نوآوری های مداوم.
    همچنان به معرفی رهبران برجسته فنی ، هر دو فن آوری داخلی و خارجی و طراحی همراه با خارجی و در بسیاری از مناطق در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی. این شرکت دارای طراحی و ساخت حرفه ای است ، می تواند با توجه به نیاز مشتری سفارشی شود و برای ارائه راه حل مناسب و متناسب طراحی شود.
    سری فلزیاب امنیتی درب امنیتی ماشین های اشعه ایکس ، فلزیاب دستی ، فلزیاب زیرزمینی ، سیستم های امنیتی بازار ، دستگاه سوزن ، سوزن یاب ، فلزیاب مواد غذایی آشکارسازهای فلزی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند سیستم امنیت عمومی امنیت هواپیمایی ، امنیت راه آهن ، ایستگاه های امنیتی ، پایانه ها ، کشتی سازی ، فرآوری فلزات ، کارخانه الکترونیک ، کارخانه های تولید پوشاک ، کارخانه های فرآوری مواد غذایی. تجهیزات سری کامل در حال اجرا برای استقبال گسترده مشتریان.
    موفقیت های گذشته ، به ما اجازه می دهد با شادی برداشت کنیم ، اما همچنین با یک تقاضای بالاتر ، امروز در یک رقابت روزافزون ، ما می دانیم که فقط به نوآوری و بهبود قابلیت توسعه فناوری و نوآوری در فن آوری ادامه می دهیم تا توسعه طولانی مدت بدست آوریم. ما همچنین می دانیم که فقط مدیریت صداقت ، خدمات مشتاقانه به منافع مشتریان خود برای اولین هدف به یک جایگاه ثابت در بازار است. ما می دانیم که رضایت مشتری تنها میانبر ما برای دستیابی به موفقیت است!
    "دریای حافظه دوست ، همسایه ات." شرکت فناوری الکترونیکی ، آموزشی ویبولیتین می تواند به موفقیت برسد امروز از پشتیبانی مشتریان ما در این امر جدایی ناپذیر است و ما صمیمانه امیدواریم که اکثر همکاران من در صنعت با هم همکاری کنند تا فردایی درخشان تر ایجاد کنند.
    ما از مشتریان جدید و قدیمی در خانه و خارج از راهنمای همکاری استقبال می کنیم!

    بستن
محصولات
دستگاه جداسازی فلزیاب مواد غذایی برای پودر، جداکننده پلاستیک
فلزیاب سقوط آزاد Gravity برای محصولات پودری گرانول
دستگاه فلزیاب مواد غذایی بسته بندی فویل آلومینیومی
چک وزنه CQ-XP600
چک وزنه CQ-XP300
فلزیاب CQ-818 ODM
فلزیاب CQ-808
فلزیاب های مواد غذایی صنعتی CQ-918 برای مواد غذایی، دارویی، فرآوری، خط بسته بندی
TY-28MJ ردیاب سوزن دستی بسیار حساس
CQ-800A نوع نوار نقاله با پروب بالا
دستگاه سوزن پلت فرم لوکس بزرگ CQ-802 L
دستگاه سوزن فلزی دو پروب CQ-803