ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۱۰۰۱-۱۰۰۳, D۱ Building, Ke Chuang Zone, No. ۳۲ Da Zhou Road, Nanjing
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کند. ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند بوده ایم و همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای بالقوه مشتریان خود را برآورده کنیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با قدر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کند. ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند بوده ایم و همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای بالقوه مشتریان خود را برآورده کنیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با قدرت مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.
    خدمات مشاوره برنامه ریزی فناوری اطلاعات
    برنامه ریزی استراتژیک . به منظور تهیه کارتینگ ، تجزیه و تحلیل نیازها ، طراحی معماری ، خدمات برنامه ریزی پیاده سازی ، بانک ها به روشن ساختن هدف ساخت رایانه ، اصلاح مدیریت رهبری و ساخت سیستم کمک می کنند. مشاوره کسب و کار. ارائه تجزیه و تحلیل وضعیت ، بهینه سازی فرآیند کسب و کار ، خدمات یکپارچه سازی داده های تجاری ، کمک به بانک ها برای ایجاد یک روش کار علمی و مناسب ، استاندارد سازی فرآیند ، تبادل داده ، همکاری با شرکت ها ، بهبود کارایی و عملکرد کار. مشاوره مدیریت خدمات فناوری اطلاعات. با توجه به سازمان سیستم و نیازهای تجاری به طور فزاینده پیچیده ، مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان یک فرایند اصلی کسب و کار تجزیه و تحلیل و بهینه می شود تا از بانک ها در بهبود سطح خدمات فناوری اطلاعات ، بهبود ثبات سیستم و کاهش هزینه های عملیاتی پشتیبانی کند.
    خدمات برون سپاری نرم افزار
    خدمات برنامه ریزی ، مشاوره ، نگهداری و توسعه فناوری اطلاعات (خدمات برون سپاری توسعه پروژه ، خدمات برون سپاری منابع فنی و غیره) را به مشتریان ارائه می دهد و خدمات برون سپاری نرم افزار را برای توسعه و نگهداری برنامه بر اساس كل چرخه عمر پروژه برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
    برون سپاری
    دارای تعداد زیادی از متخصصان صنعت در خدمات پیاده سازی است. این تجربه گسترده پروژه را با راه حل های صنعت بالغ ترکیب می کند تا راه حل های مدیریت بهینه و مشاوره ، بهره برداری و نگهداری ، پشتیبانی فنی و سایر خدمات مرتبط با آن برای کاربران شرکتی داخلی و خارجی را ارائه دهد. ما به مفهوم مشتری مداری ، نوآوری برجسته پایبند هستیم و تلاش می کنیم بهترین پلت فرم محصول جهان و بالاترین کیفیت خدمات جامع مرتبط با را در اختیار کاربران قرار دهیم.
    ماموریت شرکت
    تبدیل شدن به شرکتی که مورد احترام جامعه ، مشتریان ، سهامداران و کارمندان باشد. احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشید ، قانون و نظم را رعایت کنید ، از محیط زیست محافظت کنید و هماهنگی بین رشد تجارت و توسعه اجتماعی را دنبال کنید. به نیازها و سرمایه گذاری های مشتریان احترام بگذارید و از طریق نوآوری ، بهبود فرآیند و توسعه کارمندان به طور مداوم برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد کنید.

    بستن