ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : HQ:Rm#۹۰۱,TongHeng Building,No.۸LvLing Rd,۳۶۱۰۰۹,Xiamen FuJian,PRC,China.
  • درباره ما : شرکت آموزشی ویبولیتین یک شرکت تولیدی جامع است که در زمینه ریخته گری فلزات ، سخت افزار ، اجزای ماشین آلات صنعتی ، سیلندرهای هیدرولیکی و طراحی قالب / تزریق تجارت تولید می شود. کنترل ، ماشین آلات ، معدن و ساخت و ساز ، تجهیزات شیمیایی نفت و بنزین ، اتومبیل و سایر مناطق مختلف کنترل اتوماسیون صنعت. دارای کارخانه های خاص خود و راهی برای رقابت در بازارهای بین المللی است. روکا همچنین تعدادی کارخا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آموزشی ویبولیتین یک شرکت تولیدی جامع است که در زمینه ریخته گری فلزات ، سخت افزار ، اجزای ماشین آلات صنعتی ، سیلندرهای هیدرولیکی و طراحی قالب / تزریق تجارت تولید می شود. کنترل ، ماشین آلات ، معدن و ساخت و ساز ، تجهیزات شیمیایی نفت و بنزین ، اتومبیل و سایر مناطق مختلف کنترل اتوماسیون صنعت.
    دارای کارخانه های خاص خود و راهی برای رقابت در بازارهای بین المللی است. روکا همچنین تعدادی کارخانه در اختیار دارد. که در مناطق پردازش و فروش سیلندرهای هیدرولیک ، قطعات ریخته گری شن و ماسه ، قطعات ریخته گری قطعات ، قطعات دقیق ، قالب تزریق ، فلز ، ماشینکاری و غیره است. محصولات ما در سراسر جهان صادر شده است.
    به منظور تأمین نیازهای بازار بزرگ در سالهای اخیر ، ما سرمایه گذاری بیشتری بر روی محصولات جدید ، تجهیزات ماشینکاری جدید ، تجهیزات بازرسی جدید انجام می دهیم. و ما پایه تولید خود و تیم مهندسی تحقیق و توسعه حرفه ای سطح بالا را در فوجیان غربی سرمایه گذاری کردیم. که سیلندرهای هیدرولیک استاندارد و سفارشی ، سیستم های هیدرولیک ، مجموعه شیرهای کارتریج و سایر محصولات را برای صنایع تخصصی طراحی و تولید می کند. محصولات در لودر ، بیل ، بولدوزر ، غلطک و سایر ماشین آلات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین در تجهیزات متالورژی ، تجهیزات معدن ، ماشین آلات بندری ، ماشین آلات چای ، ماشین آلات بهداشتی و سایر صنایع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.
    یک ارائه دهنده خدمات در زمینه "تهیه محصولات فلزی" است. شما از ارتباط تجاری طولانی مدت ما در تجارت بین الملل بهره مند می شوید. و دسترسی ما به یک شبکه عظیم تأمین کنندگان ، که به امکان می دهد شریک مناسبی در بخش خرید شما در جستجوی گزینه های باکیفیت و با ارزش باشد.
    تیم توسعه با مشتریان کار می کند تا اطمینان حاصل کند که رویاهای آنها به واقعیت تبدیل می شود و محصولات آنها از بهترین کیفیت برخوردار هستند. بهترین گروه های توسعه دهنده در کلاس را ارائه می دهد که خدمات و پشتیبانی فنی بی سابقه ای را ارائه می دهند.
    مهم نیست که از کدام صنعت هستید ، ما فقط ممکن است راه حل مناسب برای شما داشته باشیم.

    بستن
محصولات
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
شیر پروانه ای آلومینیومی
دیسک برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
برنز آلومینیومی
آلومینیوم برنز
برنز آلومینیومی