ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCukeGLvuw61b3by7DbhxtTw
  • آدرس : RM. ۴۰۶, T۷, SIIC, No.۱۹۵ Xianggang East Rd., Qingdao,ShanDong, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای و ارائه دهنده راه حل های یکپارچه واجد شرایط سیستم پردازش خودکار طیور و سیستم پردازش غذا است که در سال ۲۰۱۴ در چینگدائو ، چین تاسیس شده است. با ردگیری از کارخانه واقع در شهر ژوچنگ ، ​​استان شاندونگ ، از سال ۱۹۹۴ تولید ماشین آلات ذبح طیور را آغاز کرد. با بیش از ۲۰ سال پیشرفت ، کارخانه در ۵ دستگاه برتر کشتار طیور در چین قرار دارد و آن یک سطح شریک اصلی گروه های کشاورزی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای و ارائه دهنده راه حل های یکپارچه واجد شرایط سیستم پردازش خودکار طیور و سیستم پردازش غذا است که در سال ۲۰۱۴ در چینگدائو ، چین تاسیس شده است. با ردگیری از کارخانه واقع در شهر ژوچنگ ، ​​استان شاندونگ ، از سال ۱۹۹۴ تولید ماشین آلات ذبح طیور را آغاز کرد. با بیش از ۲۰ سال پیشرفت ، کارخانه در ۵ دستگاه برتر کشتار طیور در چین قرار دارد و آن یک سطح شریک اصلی گروه های کشاورزی و دامداری در چین در دهه های گذشته مانند و غیره است.
    چگونه کار می کنیم
    این کارخانه در ساخت انواع ماشین آلات ذبح طیور از فرآوری نوار نقاله ، خیره کننده ، سوزاندن تا چیدن ، پیش سرد کردن ، از بین بردن فرآیند و تراشکاری تخصص دارد. با بیش از ۳۰۰ کارگر در محل کار تقریبی ۴۰،۰۰۰ متر مربع ، ظرفیت کامل تولید خط کشتار طیور با سرعت بیش از ۱۰،۰۰۰ پرنده در ساعت را دارد.
    هدف ما چیست
    قصد دارد خط و دارایی مشتری را ادامه دهد و می تواند از طراحی تا آموزش نصب و راه اندازی یک سرویس کامل را ارائه دهد. قول می دهد آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید بدست آورید.

    بستن