ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۷, ۵th Xingang Avenue, Xingang Economic Development Zone, Zhoushan, Zhejiang, China
  • درباره ما : یکی از تولید کنندگان پیشرو در کارخانه تولید آرد و ماهی پودر ماهی و مرطوب در چین است. ما فناوری پیشرفته ای را از اروپا وارد کردیم و با خدمات پس از فروش خوب ، شینژو شهرت خوبی در پرونده سازی پیدا کرد.ما در بیش از ۲۸ سال در منطقه تولید کنجاله ماهی تاسیس شده ایم. در حال حاضر ما خط کاملی از پودر ماهی و کارخانه روغن با ظرفیت پردازش در ۲۴ ساعت تولید می کنیم. امروزه بیش از ۵۰۰ گیاه پودر ماهی در س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از تولید کنندگان پیشرو در کارخانه تولید آرد و ماهی پودر ماهی و مرطوب در چین است. ما فناوری پیشرفته ای را از اروپا وارد کردیم و با خدمات پس از فروش خوب ، شینژو شهرت خوبی در پرونده سازی پیدا کرد.
    ما در بیش از ۲۸ سال در منطقه تولید کنجاله ماهی تاسیس شده ایم. در حال حاضر ما خط کاملی از پودر ماهی و کارخانه روغن با ظرفیت پردازش در ۲۴ ساعت تولید می کنیم. امروزه بیش از ۵۰۰ گیاه پودر ماهی در سراسر جهان تولید شده است.
    ماشین آلات و تجهیزات پردازش غذای ماهی بیش از ۸۰٪ از سهم بازار داخلی را به خود اختصاص داده اند و به پرو ، شیلی ، ایالات متحده آمریکا ، ویتنام ، اندونزی ، هند ، تایلند ، کنیا ، یمن ، روسیه ، آفریقای جنوبی ، کره شمالی ، امارات متحده عربی ، موریس ، نامیبیا ، مصر ، برمه ، موریتانی ، ترکیه ، غنا ، پاپوآ گینه نو ، مکزیک و سایر کشورها که به مشتریان ما در بهبود کیفیت پودر ماهی و روغن ماهی کمک می کنند.
    آسیاب ماهی در تمام دنیا نگران مشکل آلودگی است اما دستگاه های ما سازگار با محیط زیست هستند. ما دستگاه های زیادی مانند کندانسور ، اواپراتور ، ضدعفونی کننده و تصفیه خانه فاضلاب را تأمین می کنیم تا میزان انتشار آب و بخار از کارخانه پودر ماهی را کاهش دهیم.
    لطفا با ما تماس بگیرید.

    بستن
محصولات
اجاق گاز مارپیچ توخالی
پرس دو پیچ
دیسک خشک کن دو تیغه
هاپر تغذیه
خط تولید گوشت گاو
خط تولید کنجاله خوک
کارخانه رندرینگ
خط تولید کنجاله اردک و روغن اردک