ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۱۰, Hailian Business Building,Haicang District, Xiamen ۳۶۱۰۲۶, China
  • درباره ما : شرکت بین المللی یک شرکت با تکنولوژی بالا است که با تولید و ارائه محصولات و راه حل های (گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع) به بهبود تجربه افراد در زمینه دمای محیط و محیط زیست اختصاص داده است. در دهه های گذشته ، هاتاول با بسیاری از شرکت های بین المللی و پروژه های تهویه مطبوع از طریق اروپا ، آمریکا ، آسیا ، اقیانوسیه همکاری کرده است.مجموعه محصولات ما شامل موارد زیر است:ترموستات ، شیرهای منطقه مو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بین المللی یک شرکت با تکنولوژی بالا است که با تولید و ارائه محصولات و راه حل های (گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع) به بهبود تجربه افراد در زمینه دمای محیط و محیط زیست اختصاص داده است. در دهه های گذشته ، هاتاول با بسیاری از شرکت های بین المللی و پروژه های تهویه مطبوع از طریق اروپا ، آمریکا ، آسیا ، اقیانوسیه همکاری کرده است.
    مجموعه محصولات ما شامل موارد زیر است:
    ترموستات ، شیرهای منطقه موتوری ، شیرهای توپی ، محرک های سوپاپ ها ، محرک های دمپر ، کنترل کننده ها ، شیرهای رادیاتور و ... که شامل کنترل دمای صنعتی ، تجاری و مسکونی هستند.
    هاتاول به دلیل عملکرد پایدار محصول ، قیمت رقابتی مناسب و خدمات متفکر ، شهرت بسیار خوبی از بازار موجود دارد.
    >> هدف
    محصولات و خدمات به عنوان محصولات كنترل میدانی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند تا با سیستم های كنترل مانند:
    سیستم اتوماسیون ساختمان
    سیستم مدیریت ساختمان
    سیستم مدیریت انرژی ساختمان
    سیستم های مدیریت اتوماسیون ساختمان
    کنترل های تهویه مطبوع = کنترل های گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع
    هدف ما توسعه ، تولید و طراحی محصولات کاربر پسند در بالاترین سطح فنی است. ما برای تأمین نیازهای آخرین استاندارد فنی بسیار ارزش قائل هستیم. در این فرایند ما نهایت دقت را در رعایت استانداردهای کیفیت و ایمنی انجام می دهیم و بنابراین عمر طولانی محصولات خود را تضمین می کنیم. محصولاتی که نیازهای دقیق کیفیت را برآورده می کنند فقط از طریق روش های مدرن ساخت قابل تولید هستند. رضایت از تمام دستورالعمل های ایمنی و محیط زیست برای ما یک امر طبیعی است.
    چگونه می توان همه اینها را با حداکثر راحتی و راحتی ترکیب کرد - این هدف ما بود. ما سالهاست که به عنوان پیشرو در فناوری و یک متغیر در زمینه فناوری کنترل تهویه مطبوع ، راه حل های بالغ و سازگار با محیط زیست را برای کنترل و توزیع ایمن انرژی الکتریکی به مشتریان خود ارائه می دهیم.
    >> تحقیق و توسعه
    ما به نوآوری و عملی بودن زیاد طراحی و برنامه نویسی خود افتخار می کنیم. هر طرحی از محصول ما پر از مشاهده دقیق طراحان آن از زندگی راحت و همچنین اشتیاق برای افزایش سبک زندگی شما است. ما معتقدیم که جستجوی نوآوری ما لذت و لذت را برای تجربه راحتی دمای شما به ارمغان می آورد. ما از نزدیک به احساسات صمیمانه مشتری گوش می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که نیازهای آنها می تواند در طراحی محصول ما ادغام شود. ما برای تحقیق در مورد فن آوری های جدید از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا ویژگی های جدیدی برای عملکرد بهتر محصولات خود به ارمغان بیاوریم. ما با ارائه مداوم محصولات بهتر برای بازار پیشتاز هستیم.
    >> ساخت
    تجربه بسیار غنی در طراحی و ساخت محصول ، با آگاهی از استانداردهای جهانی ، تیم بسیار آموزش دیده ما بسیار عالی است به طوری که هر محصولی از دست ما مانند شاهکاری از یک هنرمند بزرگ است. هنگامی که محصولات ما را لمس می کنید ، حتی در اولین بار ، بلافاصله احساس خواهید کرد.
    >> کنترل کیفیت
    ما اولویت بالایی را برای کنترل کیفیت محصول قایل هستیم زیرا درک می کنیم مشتریان محصولات ما را برای همه چیز خریداری می کنند اما در تعمیر یا تعویض مشکل ندارند. هر قطعه ای از محصول قبل از اینکه به دست کاربر نهایی برسد ، با روش کنترل دقیق کیفیت ما بررسی می شود. آزمایشگاه آزمایش پیشرفته ما مانند همیشه در گذشته به طور خارق العاده ای ماموریت خود را انجام داده است.

    بستن
محصولات
ترموستات اتاق دیجیتال Hotowell Bacnet FCU با صفحه نمایش شیشه ای تخت
بهترین کنترل کننده دمای هتل FCU ترموستات اتاق دیجیتال برای کنترل آب و هوا و روشنایی
طراحی جدید Hotowell کنترل فن کویل F.W/H.W سفارشی سازی ترموستات هوشمند اتاق دیجیتال
ترموستات وای فای گرمایش کف صفحه نمایش منفی VA با 3 گزینه رنگ
ترموستات وای فای هوشمند Shape Nest برای کار با تشک گرمایش از کف با Alexa google home
ترموستات اتاقی دیجیتال LCD بزرگ Honeywell HALO T6861
شیر زون موتوری سری VC هانیول VC4013/VC6013
ترموستات هوشمند wifi صفحه نمایش لمسی LED برای گرمایش از کف برقی
ترموستات گرمایش اقتصادی کنترل wifi APP Tuya برای سیستم گرمایش کف دیگ بخار گاز / سیستم گرمایش آب
سوئیچ جریان مایع قرمز HFS 25 سوئیچ جریان برقی دیجیتال برقی برای سیستم HVAC
24 ولت 0-10 ولت / 4 ~ 20 میلی آمپر محرک الکتریکی شیر آب تعدیل کننده شیر برقی موتوری برای FCU
دریچه دریچه ای هیدرولیک برنجی هیدرولیک سوپاپ های زون موتوری 2/3 راه ایری PopTop