ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Daicheng Industrial Park, Danyang City, Jiangsu Province
  • درباره ما : یکی از ۲۱ شرکت تابعه در شهر دانیانگ ، استان جیانگ سو چین ، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی حرفه ای با ادغام ، تولید ، بازاریابی و خدمات پس از فروش است. در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر ۱۱۹.۵ میلیون دلار دارایی ثابت دارد و تقریبا ۵۰۰۰ نفر در سراسر جهان مشغول به کار هستند.محصولات اصلی این شرکت شامل خردکننده های علوفه و برداشت گندم ، خردکن برنج و گندم ، ترکیب ذرت ، تراکتورهای چرخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از ۲۱ شرکت تابعه در شهر دانیانگ ، استان جیانگ سو چین ، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی حرفه ای با ادغام ، تولید ، بازاریابی و خدمات پس از فروش است. در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر ۱۱۹.۵ میلیون دلار دارایی ثابت دارد و تقریبا ۵۰۰۰ نفر در سراسر جهان مشغول به کار هستند.
    محصولات اصلی این شرکت شامل خردکننده های علوفه و برداشت گندم ، خردکن برنج و گندم ، ترکیب ذرت ، تراکتورهای چرخ مزرعه ، ماشین های یونجه ، کشاورزی زراعی و غیره است.
    به تولید کننده برجسته جهانی ماشین آلات کشاورزی اشاره شده است. به لطف محصولات با کیفیت بالا و پشتیبانی خدمات مشتری مداری ، محصولات S شرکت دارای بازار خوبی در داخل و بیش از ۳۸ کشور جهان و مناطق خارج از کشور است. تا به امروز ، بیش از ۳۵۰،۰۰۰ دستگاه مارک جهانی در سراسر جهان فروخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
    ما احساس اعتماد به نفس و افتخار داریم که به شما کمک کنیم با تعهدات خود همانطور که در زیر توضیح داده شده بهتر و سریعتر رشد کنید.
    مهندسی عالی و طرز کار نفیس: صلح را با آخرین فن آوری بین المللی حفظ کنید.
    مدل تولید دقیق: صنعت تولید نخبه در چین.
    خط تولید خودکار: بهره وری و کارایی بالاتر.
    سیستم مدیریت کیفیت: تضمین کیفیت بالا.
    بازاریابی و شبکه خدمات جهانی: در پی پیگیری رضایت مشتری.

    بستن