ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Zhuo Kai Electronic Technology Limited Company
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۶۱۸,The main building,Tian Ping Jia Decoration Materials City,No.۵۱۲,Guangzhou Da Dao Bei,TianHe District, Guangzhou, China
  • درباره ما : گوانگژو ، یک شرکت حرفه ای فناوری الکترونیکی ، در حال ارتقا شرکت در و سیستم موقعیت جهانی و ارتباطات بی سیم تلفن همراه ، سیستم ردیابی و سیستم نظارت بر امنیت است ، با بی نظیر ، اثبات شده راه حل هاما راه حل های تخصصی برای یکپارچه سازی اطلاعات ارائه می دهیم: سیستم مدیریت داخلی سازمانی ، کابل کشی جامع ، ادغام سیستم و غیره ، به ویژه در سیستم ردیابی زمان واقعی .پیشروترین ارائه دهنده سیستم های رد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو ، یک شرکت حرفه ای فناوری الکترونیکی ، در حال ارتقا شرکت در و سیستم موقعیت جهانی و ارتباطات بی سیم تلفن همراه ، سیستم ردیابی و سیستم نظارت بر امنیت است ، با بی نظیر ، اثبات شده راه حل ها
    ما راه حل های تخصصی برای یکپارچه سازی اطلاعات ارائه می دهیم: سیستم مدیریت داخلی سازمانی ، کابل کشی جامع ، ادغام سیستم و غیره ، به ویژه در سیستم ردیابی زمان واقعی .پیشروترین ارائه دهنده سیستم های ردیابی بی سیم و بازیابی دارایی های تلفن همراه ، پیشرو در سیستم ردیابی هوشمند جهانی است. به عنوان مثال ، ساخت و مدیریت مراکز ردیابی وسایل نقلیه ، وسایل نقلیه ویژه (مالیات ، خودروهای امنیتی ، خودروهای ساختمانی ، خودروهای پلیس ، اتومبیل های توریستی و غیره) ، کارکنانی که حضورشان را بررسی می کنند ، حفاظت و نجات بزرگان و کودکان ، ردیابی دارایی های ارزشمند و غیره. با استفاده از سیستم ردیابی در زمان واقعی ، مشتریان می توانند بهترین خدمات ردیابی و مکان یابی حرفه ای را دریافت کنند.
    تاریخچه شرکت
    موسسه ۷
    شرکت گروه فناوری الکترونیک چین که در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد ، م ارتباطات تاکتیکی ارتش چین ، ارتباطات سیار چین و مرکز ملی تحقیقات نظامی درجه یک است.
    در سال ۲۰۰۵ ، بر اساس الزامات بازار ملی برای ارتقاء کسب و کار فناوری اطلاعات و بازاریابی اینترنتی تأسیس شد. ۷ موسسه
    در سال ۲۰۰۷ ، به منظور گسترش کاربرد فناوری اطلاعات ،و بخش صنعت اطلاعات گوانگدونگ تصمیم گرفتند را با تمرکز بر پیشرفت فناوری اطلاعات در تجارت و سیستم موقعیت جهانی ، ارتباطات بی سیم تلفن همراه راه اندازی کنند. ، سیستم ردیابی و سیستم نظارت بر امنیت. او همچنین مسئولیت کاوش در بازار خارج از کشور را دارد.
    موفقیت ها
    ۱. در سال ۲۰۰۷ ، ما موفق به تکمیل پروژه های زیادی از جمله ساختن یک ماشین ماشین برای مخابرات چین در منطقه ، یک پروژه بزرگ سیم کشی برای دبیرستان گوانگژو ، یک سیستم نظارت دوربین دیجیتال برای دبیرستان و یک مرکز نظارتی برای ایستگاه پلیس گوانگژو همه پروژه ها موفق هستند و از نظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش مشتریان تحسین بسیاری می کنند.
    ۲. در سال ۲۰۰۷ ، عضو انجمن نرم افزار چین ، انجمن اطلاعات گوانگدونگ ، انجمن تجارت الکترونیک گوانگدونگ و اتاق بازرگانی رایانه گوانگدونگ شد.
    ۳. در سال ۲۰۰۸ ، ما در بازارهای ، مرکز نظارت بر آتش ، مرکز مدیریت خودرو و موفق شدیم. محصولات ما به طور گسترده ای توسط شرکت دخانیات و دفتر نظارت بر کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد و به موفقیت بزرگی دست می یابد.
    ۴. در سال ۲۰۰۹ ما ، محصولات را توسعه دادیم که به طور گسترده در اعلام صدای ایستگاه اتوبوس ، مدیریت دارایی های تلفن همراه ، بررسی وضعیت خودرو مورد استفاده قرار گرفت. از سال ۲۰۰۷ ، این شرکت به عنوان پیشرو در بازار جهانی شهرت یافته است.

    بستن