ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱#BUILDING,NO.۳۳,MAJIANG ROAD,MAWEI DISTRICT,FUZHOU CITY,FUJIAN PROVINCE(FREE TRADE ZONE),CHINA
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد. مجهز به خطوط تولید پیشرفته برای برش ، خمش ، جوشکاری خودکار ، انفجار ماسه و پردازش پوشش.یک شرکت مدرن است که تحقیقات علمی ، توسعه ، تولید ، فروش ، خدمات و صادرات مقیاس کامیون ، باسکول ، مقیاس کف ، مقیاس جرثقیل ، مقیاس نیمکت ، سلول بار ، نشانگر توزین و سیستم توزین مختلف و غیره را برای بیش از ۲۰ سال ادغام می کند.به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در چین و صنعت توزین جهانی ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد. مجهز به خطوط تولید پیشرفته برای برش ، خمش ، جوشکاری خودکار ، انفجار ماسه و پردازش پوشش.
    یک شرکت مدرن است که تحقیقات علمی ، توسعه ، تولید ، فروش ، خدمات و صادرات مقیاس کامیون ، باسکول ، مقیاس کف ، مقیاس جرثقیل ، مقیاس نیمکت ، سلول بار ، نشانگر توزین و سیستم توزین مختلف و غیره را برای بیش از ۲۰ سال ادغام می کند.
    به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در چین و صنعت توزین جهانی ، مشتریان ثابت خود مانند و غیره و سایر شرکت های شناخته شده بین المللی را با مجموعه ای از گواهینامه های مرتبط از جمله به دست آورده است.
    کیجی دارای مهندسان درجه یک تحقیق و توسعه ، تجهیزات فنی پیشرفته و کارکنان عالی است. ما از ابزارهای مدرن مانند ، فناوری انسداد و تجزیه و تحلیل اجزای محدود برای طراحی ، توسعه و بازرسی محصولات استفاده می کنیم. از زمان تاسیس ، همیشه در کنترل کیفیت ، تحقیق و توسعه فناوری مشغول بوده است. کیجی "گواهی تولید ابزار اندازه گیری" ، "گواهی انطباق انطباق" و گواهینامه را دریافت کرد. علاوه بر این ، ما افتخارات "گواهی معافیت محصول از بازرسی نظارت کیفیت" ، "نام تجاری برتر فوجیان" ، "محصول معتبر استان فوجیان" ، "مارک معروف فوجیان" ، "بهترین ده مارک کیفیت محصول چین" و غیره را کسب کردیم. محصولات ما ، که در بسیاری از صنایع و کشورها توزیع شده اند ، مورد تأیید و اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.
    در سال ۲۰۲۰ ، ما همکاری استراتژیک جامعی با انجام دادیم.
    ده ها سال پیشگام باعث می شود از فناوری پیشرفته ، سبک بازاریابی متمایز برخوردار شود و همچنین تحسین زیادی در داخل و خارج از کشور به دست آورد. در حال حاضر اولین گام خود را برای جهانی شدن آغاز می کند ، که آغازی جدید برای است ، آغاز تجدید تاریخ و ایجاد آینده ای درخشان تر.

    بستن