ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۱۸, Fangshan Road Qiaotouhu Ninghai Ningbo ۳۱۵۶۰۰ P.R.China
  • درباره ما : در بندر شرقی چین در شهر واقع شده است ، جایی که حمل و نقل و توسعه اقتصادی مناسبی دارد. به تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی حسگرها ، محصولات هوشمند اختصاص داده شده است. پس از سالها توسعه ، دارای بخش توسعه قالب ، بخش تزریق ، تولید است بخش مونتاژ بخش و محصولات نهایی ، سفارشات را می پذیرد. بر اساس شعار "علم از انسان سرچشمه می گیرد" ، همیشه خود را در تحقیق و توسعه محصولات مدرن خانگی الکتریکی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در بندر شرقی چین در شهر واقع شده است ، جایی که حمل و نقل و توسعه اقتصادی مناسبی دارد. به تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی حسگرها ، محصولات هوشمند اختصاص داده شده است. پس از سالها توسعه ، دارای بخش توسعه قالب ، بخش تزریق ، تولید است بخش مونتاژ بخش و محصولات نهایی ، سفارشات را می پذیرد. بر اساس شعار "علم از انسان سرچشمه می گیرد" ، همیشه خود را در تحقیق و توسعه محصولات مدرن خانگی الکتریکی اختصاص می دهد. محصولات مختلف آن را پوشش می دهد: سنسورهای مادون قرمز ، حسگرهای مایکروویو ، هوشمند چراغ های سنسور ، چراغ های فشاری ، زنگ های سیگار کشیدن و غیره. اکثر محصولات تایید شده ، و غیره می توانند نیازهای گسترده مشتریان مختلف را برآورده کنند. در حال حاضر محصولات به کشورهای اروپایی ، روسیه ، آمریکای جنوبی ، ایالات متحده ، شرق میدل و آسیای جنوب شرقی فروخته می شود.
    با چندین سال توسعه ، دارای گروهی از مهندسین با استعداد و با تجربه است که با پیشرفته ترین فناوری بین المللی ادغام شده است ، و واقعاً می تواند با کیفیت بالا و به روزترین محصولات حسی الکتریکی به مشتریان خدمات ارائه دهد. علاوه بر این ، دارای استانداردهای بین المللی است تجهیزات آزمایش ، هر دسته از مواد ورودی به طور جدی آزمایش می شوند ، به طوری که هر قطعه از محصولات نهایی با کیفیت خوب است.
    ما ، صمیمانه آرزو داریم که آینده ای روشن را با شما ایجاد کنیم

    بستن
محصولات
ES-P01C
ES-G02
ES-G01
ES-M01A
E-SP06W
E-SP05W
E-SP04D
E-SP03W
ES-G03
ES-P08
E-SP08W
E-SP07W