ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۲۸۹, Weiqi Road, Yueqing Economic Development Zone, Wenzhou Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت نوآور است که در فن آوری جوشکاری و برش تخصص دارد و با تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ادغام شده است. این شرکت در فوریه ۲۰۱۲ تاسیس شد و در جاده ، منطقه توسعه اقتصادی ، چین ثبت شده است. کارخانه آن در واقع شده است ، منطقه توسعه اقتصادی ، چین ، در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع که تنها کارخانه در چین است ، قرار دارد. شرکت تجهیزات و خدمات را برای تولید روش جوشکاری و برش شامل جوشکاری پلاستیک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت نوآور است که در فن آوری جوشکاری و برش تخصص دارد و با تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ادغام شده است. این شرکت در فوریه ۲۰۱۲ تاسیس شد و در جاده ، منطقه توسعه اقتصادی ، چین ثبت شده است. کارخانه آن در واقع شده است ، منطقه توسعه اقتصادی ، چین ، در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع که تنها کارخانه در چین است ، قرار دارد. شرکت تجهیزات و خدمات را برای تولید روش جوشکاری و برش شامل جوشکاری پلاستیک اولتراسونیک ، جوشکاری فلز اولتراسونیک ، برش اولتراسونیک ، جوشکاری ارتعاشی ، جوشکاری پلاستیک صفحه داغ ، جوش مادون قرمز ، جوش اسپین ، جوش پلاستیکی لیزری و غیره ارائه می دهد. شرکت تجهیزات و پشتیبانی فنی را ارائه می دهد به صنایع مختلف ، به ویژه برای صنعت خودرو ، صنعت هوافضا ، صنعت لوازم خانگی ، صنعت پزشکی ، صنعت پوشاک و غیره.
    (کره) همکاری خود را در سال ۲۰۱۴ در زمینه فناوری ، تحقیق و توسعه ، فروش و خدمات در چین آغاز می کنند. در فوریه ۲۰۱۷ ، تحت هدایت دولت مردمی شهر یوکینگ ، شرکت ژجیانگ ژنبو (کره) توافق نامه رسمی امضا کردند ، به همکاری همه جانبه در زمینه فناوری ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش ، دست یافتند. بازاریابی ، خدمات و استعدادها و غیره
    این شرکت تعدادی پروژه تجهیزات بزرگ و متوسط ​​مانند جوشکاری اصطکاک ارتعاشی ، جوشکاری فلز اولتراسونیک با قدرت بالا ، جوشکاری انعطاف پذیر پانل درب خودرو ، جوشکاری و ضربه گیر سپر ، جوشکاری اصطکاکی اسپین برای شستشوی بزرگ را با موفقیت توسعه داده و به اتمام رسانده است. حلقه تعادل دستگاه و پر کردن آب نمک و غیره. ژنبو با موفقیت از محاصره فناوری کشورهای توسعه یافته مانند اروپا و ایالات متحده عبور کرده و به تدریج به اردوگاه برتر در زمینه جوشکاری و برش حرکت کرده است.
    در حال حاضر ، تجهیزات اصلی ژنبو دارای گواهینامه است و به کشورهای سراسر جهان مانند ایالات متحده ، فرانسه ، ایتالیا ، لهستان ، هند ، ایران ، تایلند ، ویتنام ، برزیل و غیره صادر می شود و در حال حاضر مراحل استراتژیک خود را تکمیل کرده است. استقرار در بسیاری از کشورها به منظور ارائه خدمات بهتر به بازار.
    چشم انداز ژنبو - ایجاد ارزش برای مشتریان ، فراهم آوردن مرحله ای برای کارکنان
    سیاست کیفیت --- ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به مشتریان
    روح - بسیار کارآمد و نوآورانه ؛ نقاط قوت دیگران را بیاموزید و جذب کنید

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه