ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۸۷ YangmuQi Road, National Hi-Tech Zone, Ningbo, Zhejiang, China (Mainland)/۳۱۵۰۴۰
  • درباره ما : در سپتامبر ۲۰۰۵ تأسیس شد و یک شرکت حرفه ای تخصصی در زمینه تحقیق ، طراحی ، ساخت و فروش درب اتوماتیک کشویی ، درب نوسان اتوماتیک ، سیستم درب کشویی اتوماتیک ، درب بازکن اتوماتیک درب ، درب های هرمتیک بیمارستان و لوازم جانبی درب اتوماتیک با کیفیت بالا: موتورهای بدون برس ، سنسورهای مادون قرمز ، کنترل کننده ها ، سیستم کنترل دسترسی و غیره.گواهینامه ایمنیمحصولات ما دارای گواهینامه های هستند تا شرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سپتامبر ۲۰۰۵ تأسیس شد و یک شرکت حرفه ای تخصصی در زمینه تحقیق ، طراحی ، ساخت و فروش درب اتوماتیک کشویی ، درب نوسان اتوماتیک ، سیستم درب کشویی اتوماتیک ، درب بازکن اتوماتیک درب ، درب های هرمتیک بیمارستان و لوازم جانبی درب اتوماتیک با کیفیت بالا: موتورهای بدون برس ، سنسورهای مادون قرمز ، کنترل کننده ها ، سیستم کنترل دسترسی و غیره.
    گواهینامه ایمنی
    محصولات ما دارای گواهینامه های هستند تا شرایط سخت کشورهای مختلف را برآورده کنند. ما همچنین دارای گواهینامه (سیستم مدیریت کیفیت) هستیم
    تیم تحقیق و توسعه و تولید
    بخش تحقیق و توسعه ویژه ، بخش ابزار ، بخش آزمایش ، بخش مونتاژ و بخش بسته بندی را ایجاد کرده است. در عین حال ، به منظور تضمین کیفیت محصول ، ما دستگاه با کیفیت بالا را از ایالات متحده و آلمان خریداری می کنیم. کنترل کننده دقیقاً توسط دستگاه چاپ می شود ، موتور توسط دستگاه سیم پیچ سیم پیچ اتوماتیک پیچیده می شود. از رویه آزمایش ، همه نوع کنترل کننده و قطعات الکترونیکی بیش از ۳۶ ساعت در برق می مانند تا بررسی شود که همه دستگاه های الکترونیکی به خوبی کار می کنند ، هر موتور قبل از فروش آزمایش های سختی را پشت سر می گذارد ، سخت افزار تحت کنترل کیفیت دقیق بررسی می شود سیستم. به طوری که شرکت ما می تواند محصولات با کیفیت خوب و قیمت رقابتی را عرضه کند.
    فروش و خدمات
    درهای اتوماتیک کیفیت ، کارایی و خدمات را شعار ما می داند. بنابراین ما ۲۴ ماه گارانتی ارائه می دهیم. در طول دوره گارانتی ، می توانیم قطعات مشکل را با قطعات جدید به صورت رایگان جایگزین کنیم.
    اختصاصی ترین تیم خدمات بین المللی را دارد. اگر س دارید یا مشکلی دارید ، لطفاً در هر زمان با ما تماس بگیرید ، ما به شما پاسخ می دهیم و در سریع ترین زمان به حل مشکل کمک می کنیم.
    ما یک تیم طراحی حرفه ای داریم که می تواند لوگوی مشتری و نام شرکت را به دلخواه مشتری تغییر دهد.
    در آینده محصولات نوآورانه و بازارگرا را توسعه خواهد داد.

    بستن