ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hexing South Road No. ۸۵, Fuan city, Fujian province, China
  • درباره ما : یک شرکت قطعات خودرو متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش ، با سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شدیم و توسط دفتر تجارت خارجی خارجی و اداره کل گمرک برای افتتاح یک تجارت بین المللی تأیید شده ایم.ما در دومین پایگاه توسعه لوازم جانبی ژنراتور --- شهر فوآن ، استان فوجیان ، چین واقع شده ایم. محصولات اصلی عبارتند از دستگاه های اندازه گیری (ابزار) ، سنسور دمای آب ، سنسور ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت قطعات خودرو متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش ، با سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شدیم و توسط دفتر تجارت خارجی خارجی و اداره کل گمرک برای افتتاح یک تجارت بین المللی تأیید شده ایم.
    ما در دومین پایگاه توسعه لوازم جانبی ژنراتور --- شهر فوآن ، استان فوجیان ، چین واقع شده ایم. محصولات اصلی عبارتند از دستگاه های اندازه گیری (ابزار) ، سنسور دمای آب ، سنسور فشار روغن ، سنسور کیلومتر شمار ، ژنراتور و سایر قطعات ژنراتور. از آنجا که ما معتقدیم کیفیت زندگی یک تجارت است ، ما به شدت آن را کنترل می کنیم ، بارها آزمایش می کنیم و سپس به بازار عرضه می کنیم. و همچنین گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت را گذرانده ایم. تاکنون ما به آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و آفریقای جنوبی صادرات داشته ایم. ما از محصولات با دقت بالاتر و مناسب تر برای بهبود نام تجاری و توسعه بازار خود حمایت کرده ایم. صداقت ، استحکام و کیفیت محصول . توسط صنعت شناخته شده است. از دوستان از هر قشری که هستند می توانند برای بازدید ، انجام و مذاکره در زمینه تجارت استقبال کنند.

    بستن