ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۵۰۸-۵۰۹, Zhongguancun Building, Yanghe Road, QETDZ, Qinhuangdao, China ۰۶۶۰۰۰
  • درباره ما : در شهر زیبای ساحلی واقع شده است ، ما از یک محیط راحت و دسترسی مناسب حمل و نقل لذت می بریم. توسط گروهی از نیروگاه های با تجربه و خدمات دریایی تشکیل شده است. پرسنل محصولات اصلی نیروگاهها و تجهیزات دریایی و لوازم یدکی است. از طریق توسعه و توسعه مستمر شرکت - اختصاص داده شده به کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکرانه به مشتریان - محصولات ما نه تنها در همه شهرها و استانهای اطراف چین فروش خوبی دارند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر زیبای ساحلی واقع شده است ، ما از یک محیط راحت و دسترسی مناسب حمل و نقل لذت می بریم. توسط گروهی از نیروگاه های با تجربه و خدمات دریایی تشکیل شده است. پرسنل محصولات اصلی نیروگاهها و تجهیزات دریایی و لوازم یدکی است. از طریق توسعه و توسعه مستمر شرکت - اختصاص داده شده به کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکرانه به مشتریان - محصولات ما نه تنها در همه شهرها و استانهای اطراف چین فروش خوبی دارند - بلکه به مشتریان در کشورها و مناطقی مانند اروپا ، آسیا ، آمریکا نیز صادر می شوند. و آفریقا.
    ما تامین کننده واجد شرایط تولید کننده زیر هستیم
    ما اصول مدیریتی "کیفیت برتر است , خدمات برتر است , شهرت در درجه اول" را دنبال می کنیم و از مشتریان جدید و قدیمی از همه جنبه های زندگی استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند.

    بستن
محصولات
تیغه توربین
بلبرینگ
سری آب بندی شده
ابزار تعمیر و نگهداری
کابینت سوئیچ فشار ضعیف/بالا
شکن، جداکننده، سلف متقابل
ترانسفورماتور و قطعات یدکی
ابزار و سنسور اتوماسیون
لوازم یدکی موتورهای دیزلی و گازی
مجموعه ژنراتور گاز
مجموعه ژنراتور اضطراری
قطعات یدکی مجموعه ژنراتور توربین آب/بخار