ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۷۰۸ Building ۱۲, Baoneng Technology Park, Qingxiang Road, Longhua New District, Shenzhen, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است ، تمرکز بر سوئیچ شیب فوتوالکتریک ، سنسور تشخیص سطح آب فوتوالکتریک ، سوئیچ تاک ، تحقیقات جریان ، توسعه و فروش. به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالا و سریع ، شرکت ما راه اندازی کرده است دفاتر در سیچوان ، شانگهای و یویائو ، که مسئول توسعه محصول جدید این شرکت و توسعه و خدمات بازار جهانی است. کارخانه ما ژجیانگ. در دامنه کوه ، شرق منطقه توسعه اقتصادی ، شهر واقع شده است. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است ، تمرکز بر سوئیچ شیب فوتوالکتریک ، سنسور تشخیص سطح آب فوتوالکتریک ، سوئیچ تاک ، تحقیقات جریان ، توسعه و فروش. به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالا و سریع ، شرکت ما راه اندازی کرده است دفاتر در سیچوان ، شانگهای و یویائو ، که مسئول توسعه محصول جدید این شرکت و توسعه و خدمات بازار جهانی است. کارخانه ما ژجیانگ. در دامنه کوه ، شرق منطقه توسعه اقتصادی ، شهر واقع شده است. در کنار بزرگراه ملی ، مساحت این کارخانه بیش از ۷۸۰۰ متر مربع و مساحت ساختمان آن بیش از ۱۱۰۰۰ متر مربع است. ما سعی می کنیم قبل از هر چیزی فکر کنیم تا در وقت و هزینه مشتریان خود صرفه جویی کنیم.
    ارزش ما: زنده ماندن از اعتماد ، توسعه از طریق نوآوری
    چشم انداز ما: لبخند می زنید ، افتخار من.
    ماموریت ما: سخت کار کنید تا رهبر صنعت باشید.
    این شرکت دارای قدرت فنی قوی است ، دارای بیش از ۲۰ گواهی محصول ثبت اختراع ، و برنده بسیاری از جوایز و مدال های ملی و استانی است. توسط وزارت خدمات برق و مکانیک به عنوان یک تولید کننده حرفه ای تعیین شده است. این شرکت به مدت ۱۵ سال متوالی به عنوان یک محصول بدون بازرسی توسط شرکت رتبه بندی شده است.
    شرکت ما به استراتژی توسعه "کیفیت بالا ، نقطه شروع بالا و سرعت بالا" پایبند است و با اصول "اعتبار اول ، مشتری برتر" در خدمت جامعه است.

    بستن