ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st Floor, Building B, Zhenghua Science and Technology Park, No. ۸۱ Shabeili Second Road, Longdong Community, Longgang District, Shenzhen city, China
  • درباره ما : تولید کننده بخاری و ترموکوپل صنعتی برای بیش از ۲۰ سال است. هدف ما ارائه بهترین بخاری ها و ترموکوپل های صنعتی به مشتریان ما بوده است. در ساخت آنها از بالاترین استانداردهای تکنولوژیکی استفاده می شود. ما کیفیت درجه یک را در محصولات خود تضمین می کنیم. قبل از اینکه محصولات ما در بخاری ها و ترموکوپل های صنعتی گنجانده شوند ، باید سخت ترین آزمایشات کیفی را انجام دهند. بنابراین ، ما قادر به تهیه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده بخاری و ترموکوپل صنعتی برای بیش از ۲۰ سال است. هدف ما ارائه بهترین بخاری ها و ترموکوپل های صنعتی به مشتریان ما بوده است. در ساخت آنها از بالاترین استانداردهای تکنولوژیکی استفاده می شود. ما کیفیت درجه یک را در محصولات خود تضمین می کنیم. قبل از اینکه محصولات ما در بخاری ها و ترموکوپل های صنعتی گنجانده شوند ، باید سخت ترین آزمایشات کیفی را انجام دهند. بنابراین ، ما قادر به تهیه مناسب ترین و قابل اعتماد ترین بخاری ها و ترموکوپل ها هستیم. ما از یک تامین کننده بزرگ صنعت لوازم خانگی تکامل یافته ایم تا به یک تامین کننده با کیفیت برای انواع در صنایع صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، بسته بندی ، ابزار دقیق ، حمل و نقل هوایی تبدیل شویم. ، حمل و نقل ، تبرید یا تهویه مطبوع و زمینه های نظامی. علاوه بر این ، ما می توانیم لوازم جانبی سازگار را تهیه کنیم ، که به ما امکان می دهد یک سیستم بخاری کامل ارائه دهیم.
    محبوب ترین محصول ما گرمکن های کارتریجی است. ما بخاری های کارتریج با چگالی کم تا متوسط ​​و زیاد ، بخاری کارتریج سرب دار با قطر کمتر و بخاری کارتریج ۳ میلیمتری تولید می کنیم. بخاری های کارتریجی گرمای موضعی را برای مناطق محدود کاری که نیاز به کنترل حرارتی نزدیک دارند ، فراهم می کند. قالب ها ، بشقاب ها ، چاپگرهای سه بعدی و انواع دیگر تجهیزات پردازش به طور م گرم می شوند. دمای کار دقیق کنترل شده تا ۱۴۰۰ درجه فارنهایت (۷۶۰ درجه سانتی گراد) با ترکیبی از محل بخاری و توان خروجی مناسب بدست می آید.
    مشاهده در کاتالوگ
    لوله های لوله ای و پره دار لوله های مقاوم در برابر ضربه ، ارتعاش ، خوردگی و درجه حرارت شدید ساخته شده اند. بخاری تغییر می کند ، قطر غلاف را کاهش می دهد و عایق را فشرده می کند. این انتقال سریع گرما را تضمین می کند و سیم پیچ را در حالت شکل گیری نگه می دارد. انواع زیادی ، قطرهای زیاد ، مواد غلاف و تنظیمات موجود است.
    مشاهده در کاتالوگ
    بخاری های غوطه ور برای گرم کردن مایعات مختلف بسیار مناسب هستند. آنها در مواد غلاف مختلف و تراکم وات متناسب با برنامه های خاص شما موجود هستند. واحدها ممکن است برای عملیات حرارتی تک ، سه فاز یا سه تامین شوند. انتهای سربی واحد ممکن است برای شرایط شدید محیطی آب بندی شود.
    مشاهده در کاتالوگ
    بخاری های سرخ کن یکی از مهمترین قطعات سرخ کن است. این همان چیزی است که برق را می گیرد و به گرما منتقل می کند که باعث می شود روغن در سرخ کن داغ شود. به طور گسترده ای در و غیره استفاده می شود.
    مشاهده در کاتالوگ
    کولرهای گرم کن دونده داغ به طور گسترده ای در سیستم دونده گرم ، مهندسی گرمایش ، قالب ، صنعت پلاستیک ، از جمله ماشین آلات انتقال ، تجهیزات پزشکی ، فرآیند ریخته گری ، جوشکاری ، فرآیند عملیات حرارتی و بسیاری از صنایع و زمینه های دیگر استفاده می شود. کویل گرمکن برقی از نوع فنری ، پایدار در برابر حرارت ، با دوام ، عمر طولانی و قیمت مناسب ، می تواند با توجه به نیاز مشتری برای مدلهای مختلف عنصر گرمایش الکتریکی سفارشی شود.
    مشاهده در کاتالوگ
    بخاری های در برنامه های متعددی مانند سیلندر ، قالب ، درام ، مخازن نگهدارنده ، دستگاه های تزریق و قالب گیری و اکسترودرهای پلاستیکی و همچنین بسیاری از برنامه های دیگر استفاده می شود. بخاری های باندی از عناصر گرمایش الکتریکی (سیم ) برای گرم کردن سطح خارجی طبل ها یا لوله ها برای انتقال تدریجی حرارت استفاده می کنند.
    مشاهده در کاتالوگ
    سرامیک هیترها یک بدنه سرامیکی هستند که یک عنصر مقاومتی را در بر گرفته و درون اکسید منیزیم بسته بندی شده اند. درجه حرارت تا ۱۳۰۰ درجه فارنهایت (۷۰۵ درجه سانتی گراد) برای برنامه های کاربردی مانند دستگاه های کپی ، رطوبت گیر ، اسلحه چسب ، ابزار آب بندی حرارتی ، ابزار دقیق ، مقاومت ها ، تجهیزات لحیم کاری و لحیم کاری و بخاری های سوپاپ.
    مشاهده در کاتالوگ
    عناصر بخاری لاستیکی سیلیکونی برای برآوردن الزامات برنامه های مختلف درجه حرارت پایین و متوسط ​​طراحی شده اند که به اشکال ، اندازه ها و ابعاد نامنظم نیاز دارند. بخاری های سیلیکونی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و انعطاف پذیر خود شناخته می شوند و می توانند در برابر ضربه و ارتعاش مکانیکی مقاومت کنند.
    مشاهده در کاتالوگ
    ما می دانیم که تعهد به کیفیت کلید رضایت مشتری است و مطابق با الزامات تأیید شده است.

    بستن