ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO ۱۳۸ BEDFORD ROAD TAI KOK TSUI,KL,HONGKONG
  • درباره ما : کارخانه در سرزمین اصلی چین در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و دفتر هنگ کنگ در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. ما به یک تولید کننده مشغول تحقیق و توسعه ، تولید و تجارت سوئیچ ها ، محافظ حرارتی ، پتانسیومتر ، رئوستات دوار و جک تبدیل شدیم.محصولات برجسته آن شامل محصولات سوئیچ مانند محافظ حرارتی موتور ، سوئیچ قدرت ، سوئیچ ماشه ، میکرو سوئیچ ، سوئیچ ضامن دار ، کلید دکمه فشار و سوئیچ روتاری ، پتانسیومتر ، رئوستات دوار و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه در سرزمین اصلی چین در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و دفتر هنگ کنگ در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. ما به یک تولید کننده مشغول تحقیق و توسعه ، تولید و تجارت سوئیچ ها ، محافظ حرارتی ، پتانسیومتر ، رئوستات دوار و جک تبدیل شدیم.
    محصولات برجسته آن شامل محصولات سوئیچ مانند محافظ حرارتی موتور ، سوئیچ قدرت ، سوئیچ ماشه ، میکرو سوئیچ ، سوئیچ ضامن دار ، کلید دکمه فشار و سوئیچ روتاری ، پتانسیومتر ، رئوستات دوار و غیره است. و جک/سوکت دارای جک ، پایانه های ، ترمینال و سر و سوکت و غیره است.
    این محصولات به طور گسترده ای برای دکوراسیون روشنایی ، اسباب بازی ها ، طرفداران سرد و گرم ، گرد و غبار ، ویبراتور ، دستگاه رایانه ای جانبی و انواع محصولات صوتی و تصویری ، لوازم الکترونیکی ، لوازم الکترونیکی ، ابزار و تجهیزات پزشکی استفاده می شود.
    پس از توسعه برای ده ها سال ، این شرکت به یک شرکت با نیروهای فن آوری قوی ، تجهیزات تولید و آزمایش مستقل و سیستم تضمین کیفیت کامل تبدیل شده است. کلیه روشهای اجرایی دقیقاً با استانداردهای مطابقت دارد.
    "هدف ما این است که با علم و فناوری نوآوری داشته باشیم ، به پیشرفت خود ادامه دهیم و خدمات سالم را راه اندازی کنیم ، ما از تولیدکنندگان و مردم از هر قشری انتظار داریم که دوباره متقابل عمل کنند.

    بستن