ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Guangrao Town Industrial Park Tuanjie East Road, Guangrao County, Dongying City, Shandong Province
  • درباره ما : واقع در پارک گردشگری و صنعتی است که در ۲۰۰۷ تاسیس شد.محصولات اصلی ما شامل دریچه های ترموستاتیک و عناصر مورد استفاده در صنعت ، محرکهای حرارتی مورد استفاده در شیر گرمایش/مخلوط کن الکتریکی و تجهیزات پایانه تهویه مطبوع ، شیر حفاظتی مورد استفاده در لوله کشی/شیرآلات/اتصالات/پمپ ها و غیره برای اهداف یخ زدگی یا سوزاندن است. ما تامین کننده بیش از ۴۰ مشتری در کشورهای مختلف هستیم ، از جمله سازنده/س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در پارک گردشگری و صنعتی است که در ۲۰۰۷ تاسیس شد.
    محصولات اصلی ما شامل دریچه های ترموستاتیک و عناصر مورد استفاده در صنعت ، محرکهای حرارتی مورد استفاده در شیر گرمایش/مخلوط کن الکتریکی و تجهیزات پایانه تهویه مطبوع ، شیر حفاظتی مورد استفاده در لوله کشی/شیرآلات/اتصالات/پمپ ها و غیره برای اهداف یخ زدگی یا سوزاندن است. ما تامین کننده بیش از ۴۰ مشتری در کشورهای مختلف هستیم ، از جمله سازنده/سرویس کننده کمپرسور هوا ، سازنده تجهیزات صرفه جویی در انرژی ، سازنده سوپاپ و سیستم تهویه مطبوع و غیره. ما از نام تجاری در سراسر جهان استفاده می کنیم ، که تقریباً اولین شرکت در زمینه کنترل حرارتی در چین است. به عنوان یک شرکت طراحی حرفه ای ، دارای بیش از ۴۰۰ نوع فعال کننده حرارتی مختلف با محدوده دما از است.
    با سالها تجربه ، بر اساس مرکز تحقیقات فنی مهندسی عناصر حرارتی حرفه ای ، نیاز به انواع محرک های حرارتی با کیفیت بالا ، کم هزینه و کاملاً قابل استفاده را مشاهده کرده بود. پیشرفت ما. خدمات عالی به مشتریان و محصولات با کیفیت قابل اعتماد را ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
T1109
T1108
HTFV2BSP
T1113
T1112
T1110
T1220
T1216
T1115
T1213
T1212
T1215