ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۶۴, Beicang Road,Beichen District,Tianjin,China
  • درباره ما : شرکت فولاد استاندارد تیانجین ، آموزشی ویبولیتین پیشرو در زمینه آهن و فولاد است. با سابقه ای که از ابتدای فولاد آغاز شده است ، می توانید روی ما حساب کنید تا به شما در بهبود عملکرد عملیات خود -در هر صنعت و هر کجا که در آن هستید -کمک کنید. فولاد استاندارد یک تامین کننده و پردازنده حرفه ای محصولات فولادی با شهرت کیفیت برتر و خدمات پیشرفته است. ما یک رهبر جهانی در فولاد ضد زنگ ، فولاد آلیاژی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فولاد استاندارد تیانجین ، آموزشی ویبولیتین پیشرو در زمینه آهن و فولاد است. با سابقه ای که از ابتدای فولاد آغاز شده است ، می توانید روی ما حساب کنید تا به شما در بهبود عملکرد عملیات خود -در هر صنعت و هر کجا که در آن هستید -کمک کنید. فولاد استاندارد یک تامین کننده و پردازنده حرفه ای محصولات فولادی با شهرت کیفیت برتر و خدمات پیشرفته است. ما یک رهبر جهانی در فولاد ضد زنگ ، فولاد آلیاژی هستیم ، محصولات ما در سیم پیچ ، ورق و صفحه. و همچنین نوار دقیق ، لوله ، سیم پیچ میله ای ، میله و موارد دیگر وجود دارد. انواع فولاد توسط کارخانه های ما در انواع مختلف ، ابعاد و سطح تکمیل می شوند. همه محصولات ما با سخت ترین استانداردها از نظر ویژگی های مواد و سطح مطابقت دارند. محصولات کلیدی وارد زمینه های کلیدی و صنایع جدیدی مانند نفت ، صنایع شیمیایی ، کشتی سازی ، کانتینر ، راه آهن ، خودرو ، ترانزیت شهری سبک شهری ، نیروگاه های بزرگ شده اند.
    ما یک پل دوستانه بین کارخانه ها و کاربران نهایی هستیم ، ما با کارخانه های فولادی بزرگ داخلی ، مانند همکاری کرده ایم. در همین حال ، افزایش روابط با شریک استراتژیک و توسعه مشارکتی با آنها افزایش می یابد.
    ما مفهوم "اول مشتری ، اول کیفیت ، اول خدمات ، اول شهرت" را دنبال می کنیم. مشتریان نباید با باز بودن کامل ما نسبت به ویژگی های محصول و خدمات تحویل خود نگران باشند ، ما سالهاست تلاش می کنیم تا نگرانی مشتری را به حداقل برسانیم ، بنابراین شهرت دهان به دهان خوبی ایجاد کرده است. ما سفارشات را با توجه به نیاز مشتریان و همچنین پردازش بر روی مواد داده شده می پذیریم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و محصولات مربوطه هستید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما از هیچ تلاشی در جهت خدمت به شما دریغ نخواهیم کرد.

    بستن
محصولات
ورق فولادی A36
ورق فولادی ضد زنگ 316L 2B
کویل فولادی گالوانیزه
کویل فولادی PPGI
لوله های فولادی ضد زنگ 316
ورق فولادی ضد زنگ
لوله فولادی ضد زنگ AISI 304
321 کویل فولادی ضد زنگ
کویل های فولادی ضد زنگ 409L
201 ورق فولادی ضد زنگ
202 ورق استیل ضد زنگ
430 کویل فولادی ضد زنگ