ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱۰۳, No.۱۴ Waihuan Road, CBD, Zhengzhou, China
  • درباره ما : آلومینیوم یک شرکت بزرگ پردازش آلومینیوم مدرن است که پردازش ، تولید و تحقیقات علمی کویل/دیسک آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، دایره آلومینیوم ، صفحه آلومینیوم ، نوار آلومینیوم ، حلزون آلومینیومی ، فویل آلومینیوم و غیره را ادغام می کند. در درجه اول در تولید و فروش این شرکت از دو پایگاه اصلی تولید تشکیل شده است ، یکی در شهر و منطقه مونتاژ صنعتی ، استان هنان ، با مساحت ۳۰،۰۰۰ متر مربع واقع شده اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آلومینیوم یک شرکت بزرگ پردازش آلومینیوم مدرن است که پردازش ، تولید و تحقیقات علمی کویل/دیسک آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، دایره آلومینیوم ، صفحه آلومینیوم ، نوار آلومینیوم ، حلزون آلومینیومی ، فویل آلومینیوم و غیره را ادغام می کند. در درجه اول در تولید و فروش این شرکت از دو پایگاه اصلی تولید تشکیل شده است ، یکی در شهر و منطقه مونتاژ صنعتی ، استان هنان ، با مساحت ۳۰،۰۰۰ متر مربع واقع شده است.
    هائومی آل. دارای بیش از ۱۰۰۰ کارمند ، ۱۰ خط تولید ریخته گری مداوم و بیش از ۲۰ تجهیزات پردازش بزرگ دیگر با تولید سالانه ۲۰۰،۰۰۰ تن. در حال حاضر ، محصولات شرکت محصولات آلیاژ آلومینیوم را پوشش می دهد ، ، سری در اندازه های مختلف. محصولات اصلی شامل کویل آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، دایره آلومینیومی ، صفحه آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، فویل آلومینیوم ، اسلحه آلومینیومی ، مشخصات آلومینیوم و غیره است. این محصولات به طور گسترده ای در صنایع از جمله خودروسازی ، تردد و حمل و نقل ، بسته بندی و ظروف ، ساختمانها و تزئینات ، برقی و الکترونیکی ، چاپ و غیره
    بازار جهانی
    به دلیل کیفیت خوب محصول و خدمات عالی در خارج از کشور ،. پس از یک برنامه ریزی استراتژیک بلند مدت ، در بازار ایالات متحده ، برزیل ، شیلی ، مکزیک و کره جنوبی سهم پایداری از بازار را بدست آورده است. ما تلاش کردیم بازارهای بین المللی بیشتری به دست آوریم و محصولات ما در سراسر جهان مانند آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه و غیره به فروش می رسند. سهم تجارت خارجی به سرعت در حال رشد است.
    یک شرکت قدرتمند و دارای فهرست
    آلومینیوم بیش از ۲۰ سال تجربه در سیم پیچ آلومینیومی و سایر محصولات آلومینیومی دارد. با سخت کوشی کارکنان در مقیاس و سهم بازار در صنعت پیشرو است.
    افتخارات و جوایز
    حداکثر ستایش ما از رضایت مشتریان است. سالهاست که این شرکت افتخارات متعددی در زمینه تحقیق و توسعه و تولید دریافت می کند. این شرکت "مرکز تحقیقات مهندسی و فناوری برای نوارها و فویل های ورق آلومینیوم در هنان" ، "۲۰ شرکت برتر فلزات غیر آهنی در هنان" ، ۱۰ شرکت برتر پردازش آلومینیوم در چین "و" شرکت خصوصی برجسته "و غیره را به دست آورده است.
    استراتژی توسعه
    در سال ۲۰۱۹ ، . همچنان به روحیه "همبستگی ، تلاش ، عینی و نوآوری" پایبند خواهد بود. مفهوم مدیریتی "توسعه سبز و پایدار ، تکیه بر سرعت بالای توسعه علم و فناوری" را تمرین کنید. تلاش برای هدف "پیشگامی در صنعت پردازش آلومینیوم در سراسر جهان" ، دستیابی به توسعه پایدار و کمک به توسعه جامعه.

    بستن