ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۲۲۰۳,Blag ۱, Dist ۳, Greenland Center,Erqi Dist, Zhengzhou city, P.R.China.
  • درباره ما : یک سرمایه گذار ، تولید کننده و تامین کننده بوکسیت کلسین شده و محصولات مرتبط در صنایع مختلف در سراسر جهان است.کارخانه ما دارای امکانات مجهز و مهارتهای عالی در تمام مراحل تولید است که باعث می شود ظرفیت سالانه از ۱۰۰۰۰۰ تن فراتر رود. کیفیت خوب مواد اولیه ، فرآیند ساخت دقیق ، پخت مناسب و ساختار جمع و جور بوکسیت را تا حد زیادی راضی می کند.عمدتا بوکسیت درجه جوشکاری ، بوکسیت ، بوکسیت چینی ، بوک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک سرمایه گذار ، تولید کننده و تامین کننده بوکسیت کلسین شده و محصولات مرتبط در صنایع مختلف در سراسر جهان است.
    کارخانه ما دارای امکانات مجهز و مهارتهای عالی در تمام مراحل تولید است که باعث می شود ظرفیت سالانه از ۱۰۰۰۰۰ تن فراتر رود. کیفیت خوب مواد اولیه ، فرآیند ساخت دقیق ، پخت مناسب و ساختار جمع و جور بوکسیت را تا حد زیادی راضی می کند.
    عمدتا بوکسیت درجه جوشکاری ، بوکسیت ، بوکسیت چینی ، بوکسیت درجه سیمانی و بوکسیت درجه نسوز تولید می کند. با تکیه بر بوکسیت خود ، ماسه ریخته گری سرامیکی سازگار با محیط زیست ایجاد می کنیم ، روندی معمول برای ریخته گری ماسه.
    بعلاوه ، ما با تولیدکنندگان منیزیم سوخته مرده و کائولن کلسین شده به دلیل مشاغل طولانی مدت خود در زمینه صنایع نسوز و ساینده ارتباط نزدیکی داریم.
    در سالهای اخیر به سرعت در حال رشد است و اصل کیفیت اول ، بهترین خدمات و آخرین قیمت را به طور مداوم رعایت می کند. یکی از تامین کنندگان پیشرو جهانی بوکسیت کلسین شده است.
    ارزش های ما
    مسئوليت
    رئیس جمهور ما یک بار حقوق را در کالج آموخت و رفتارهای حقوقی را بسیار معتبر می داند. ما مصمم هستیم که تمام الزامات قانونی و اخلاقی را برآورده کرده و تا جایی که ممکن است از آن فراتر برویم. مسئولیت ما این است که تمام تجارت را مطابق با بالاترین استانداردها و شیوه های حرفه ای و اخلاقی انجام دهیم: نباید رفتارهای ناسازگار را تحمل کرد.
    تعالی
    هدف ما این است که در همه زمینه ها عالی عمل کنیم و همه چیز را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. چشم انداز ما این هدف را تعریف می کند و به ما الهام می دهد تا راه حل های با کیفیت و چشمگیر را برای مشتریان خود ارائه دهیم.
    برتری همچنین به معنای جذب بهترین افراد در بازار و ارائه مهارت ها و فرصت های مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت بالا است. این رویکرد باعث ایجاد یک فرهنگ سودآور با عملکرد بالا در شرکت ما می شود.
    اشتیاق برای برنده شدن
    تعالی در مورد به چالش کشیدن مداوم فرایندهای موجود و تعیین مسیر پیشرفت مستمر است. همچنین ما را ملزم می کند که انعطاف پذیر و فعال باشیم و تغییرات را بپذیریم ، به طوری که ما همیشه در موقعیتی قرار داریم که از فرصت های جدید تجاری به طور مطلوب استفاده کنیم.

    بستن
محصولات
بوکسیت HFST SNH85
بوکسیت درجه جوش SNW83
بوکسیت کوره دوار
زیرکونیای تثبیت شده Y2O3
شن و ماسه ریخته گری سرامیک
آلومینا جدولی
آلومینا ذوب شده سفید
منیزیت مرده سوخته DBM97
منیزیت مرده سوخته DBM97
ایتریای ذوب شده
زیرکونیای تثبیت شده CaO
مونوکلینیک زیرکونیا