ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۰۶,۴۷Building,WanKe MinHeXiang Garden, FengNianCun,DongLi, Tianjin ۳۰۰۳۰۰, China
  • درباره ما : شرکت بین المللی آنفیدا (تیانجین) ، با مسئولیت محدود در تیانجین ، چین ، در مجاورت تیانجین سینگانگ ، بزرگترین بندر در شمال چین تاسیس شد و در منطقه دانگلی ، تیانجین واقع شده است. این یک شرکت تجاری بین المللی تابع گروه تیانجین آندا است.در حال حاضر ، محصولات فروش این شرکت انواع نیمه تریلر ، وسایل نقلیه خاص ، قطعات نیمه تریلر را پوشش داده است. حوزه تجاری شامل آفریقا ، آمریکای جنوبی ، اقیانوسیه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بین المللی آنفیدا (تیانجین) ، با مسئولیت محدود در تیانجین ، چین ، در مجاورت تیانجین سینگانگ ، بزرگترین بندر در شمال چین تاسیس شد و در منطقه دانگلی ، تیانجین واقع شده است. این یک شرکت تجاری بین المللی تابع گروه تیانجین آندا است.
    در حال حاضر ، محصولات فروش این شرکت انواع نیمه تریلر ، وسایل نقلیه خاص ، قطعات نیمه تریلر را پوشش داده است. حوزه تجاری شامل آفریقا ، آمریکای جنوبی ، اقیانوسیه است و به طور فعال در حال آماده شدن برای گسترش به بازارهای اروپا و آمریکای شمالی است.
    این شرکت و شرکت تولید تریلر تیانجین انجون. ، . (یکی دیگر از شرکتهای زیرمجموعه گروه تیانجین آندا) یک رابطه نمایندگی همکاری جامع است ، نماینده می تواند تمام محصولات خود را با بیشترین قیمت ترجیحی صادر کند ، در عین حال ، با چندین تولید کننده خودرو نیمه تریلر و اصلاح کننده و نیمه ارتباط نمایندگی نیز برقرار کرده است. تولید کنندگان قطعات تریلر در چین ، می توانند نمایندگان کل مجموعه محصولات را صادر کنند. و با بسیاری از شرکت های تراکتورسازی در چین روابط همکاری دارد.
    این شرکت همواره مفهوم "بازار خدمات ، مزایای متقابل و برد-برد ، پیشرفت ، نوآوری" بوده است ، تا یک تیم فروش حرفه ای و حرفه ای ایجاد کند ، با هدف تبدیل شدن به شرکت های داخلی چین به پل جهانی ، با شرکای بزرگ ما قوی تر برو
    معرفی کسب و کار
    شرکت بین المللی آنفیدا (تیانجین) ، با مسئولیت محدود ، یک تجارت تجاری بین المللی حرفه ای است ، شرکت اصلی در حال حاضر برای صادرات نیمه تریلر ، از جمله نیمه تریلر تجهیزات حمل و نقل ، نیمه تریلر تانکر (تانکر آلومینیومی ، تانکر فولادی ، تانکر حمل و نقل کالاهای خطرناک) ، تانکر ، مخزن کانتینر و غیره) ، نیمه تریلر حمل بار (نیمه تریلر محافظ ، نیمه تریلر محافظ با حصار و غیره) ، نیمه تریلر واژگون ، نیمه تریلر حمل غلات و غیره ، با صادرات قطعات مربوط به نیمه تریلر ، مانند محور ، سیستم تعلیق. در عین حال ، ما در حال مذاکره با برخی از تولیدکنندگان داخلی وسایل نقلیه با هدف ویژه برای برقراری ارتباط و کشف فعالانه بازار صادراتی خودروهای خاص هستیم. علاوه بر این ، ما همچنین می توانیم به برخی از مشتریان کمک کنیم تا برخی محصولات مشخص شده را در محدوده مجاز توسط بخشهای مربوط وارد و صادر کنند.
    ما همچنین به طور فعال دامنه کسب و کار خود را گسترش می دهیم.

    بستن