ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۸ Zhenxing Rd, Suzhou City, Jiangsu, China.
  • درباره ما : یکی از شعبه های آسیا تاان است که در نزدیکی بندر شانگهای قرار دارد و ۱.۵ ساعت تا فرودگاه شانگهای هنگ کیائو حرکت می کند و با راه آهن سریع السیر به شهر شانگهای در ۲۵ دقیقه می رسد و در شهر سوژو تاسیس شده است. منطقه دلتای رودخانه یانگ تسه با قوی ترین قدرت اقتصادی ، از قدیم الایام از شهرت بهشت ​​بر روی زمین برخوردار است ، با حمل و نقل مناسب ، اقتصاد فعال و محیط زیبا.محصولات اصلی:محصولات فلزی ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از شعبه های آسیا تاان است که در نزدیکی بندر شانگهای قرار دارد و ۱.۵ ساعت تا فرودگاه شانگهای هنگ کیائو حرکت می کند و با راه آهن سریع السیر به شهر شانگهای در ۲۵ دقیقه می رسد و در شهر سوژو تاسیس شده است. منطقه دلتای رودخانه یانگ تسه با قوی ترین قدرت اقتصادی ، از قدیم الایام از شهرت بهشت ​​بر روی زمین برخوردار است ، با حمل و نقل مناسب ، اقتصاد فعال و محیط زیبا.
    محصولات اصلی:
    محصولات فلزی ، ورق قلع ، ، مواد فلزی ، کویل آلیاژ آلومینیوم ، کویل آلومینیوم پوشش رنگ ، ورق کامپوزیت آلومینیوم فیلم برداری شده ، مشخصات آلومینیوم ، مواد کامپوزیت آلومینیوم-مس/روی ؛ کویل فولادی نورد گرم /نورد سرد ، ورق فولاد ضد زنگ /ورق کامپوزیت ، کویل فولاد روکش دار: کروم ، گالوانیزه ، قلع ، ورق کویل رنگی ، ورق قلع چاپ شده رنگی ، ورق چاپ شده و غیره
    پروفایل :
    ورق فولادی با روکش رنگ ، فولاد گالوانیزه گرم یا ورق فولادی گالوانیزه به عنوان بستر پس از چربی زدایی سطح ، فسفاته ، تصفیه نمک اسیدی ، پوشش داده شده با رنگ آلی با پخت و ساخته شده از محصولات است. ، پس از آن رزین اصلاح شده با سیلیکون ، پلی استر با هوای زیاد ، پلی وینیلیدن فلوراید و غیره ، ساختار پوشش دو پوشش یک پخت و دو روکش دو پخت ، ضخامت پوشش به طور کلی در سطح ، پشت ، ساختمان باید در طول سطح ، پشت ۵-استفاده شود. صفحه فولادی رنگی عموماً توسط ایالات متحده ذکر شده است.
    ۱. پلی استر چسبندگی خوب ، در شکل پذیری و دوام بیرونی طیف وسیعی از محیط های مقاوم در برابر مواد شیمیایی. عمر مفید ۷-۱۰ سال است.
    ۲. رزین اصلاح شده سیلیکون
    این پوشش دارای سختی خوب ، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر حرارت و همچنین دوام خارجی خوب و بدون پودری ، حفظ براق و انعطاف پذیری است. عمر ۱۰-۱۵ سال است.
    ۳. پلی استر با هوای زیاد (توجه: ورق فولادی با دوام)
    مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، دوام بالا و خواص اصلی آن بین پلی استر و فلوروکربن. دوام بستگی به پوشش (گالوانیزه بیشتر ۱۲۰-۲۴۰ گرم در متر مربع ، روی آلومینیوم شده بیشتر ۱۰۰ گرم / متر مربع) و پوشش سطحی پلی استر با هوای زیاد، ضخامت پوشش یا بیشتر ، ساختار پوشش دو پوشش ، دو پوشش دو پخت و غیره ، زندگی بدون نگهداری با توجه به جو متفاوت می تواند ۱۰-۱۲ سال باشد.
    ۴. (توجه: صفحه فولادی رنگی با دوام بالا)
    دارای قالب پذیری خوب و ماندگاری رنگ ، دوام و پودر عالی در فضای باز ، ضد حلال ، رنگ محدود است. عمر ۱۵-۲۰ سال است. موارد زیر همان "ورق فولادی رنگی ، معمولاً به عنوان ورق فولادی رنگی ، ورق فولادی گالوانیزه گرم با کیفیت بالا یا ورق فولادی گالوانیزه به عنوان بستر ، پس از چربی زدایی سطح ، فسفاته شدن" معروف است. ، تبدیل کرومات ، پوشش داده شده با پوشش آلی ساخته شده توسط پخت ، با استحکام بالا سبک ، رنگارنگ ، دوام خوب و غیره. به طور گسترده ای در ساخت و ساز ، لوازم خانگی ، دکوراسیون ، خودرو و سایر زمینه ها استفاده می شود. قدرت صفحه رنگ بستگی به جنس بستر و ضخامت و ماندگاری بالا بستگی به پوشش (گالوانیزه بیشتر ۱۲۰-۲۴۰ گرم در متر مربع ، روی آلومینیوم> بیشتر ۱۰۰ گرم در متر مربع) و سطح پلی وینیلیدن فلوراید تا ۲۵ درجه یا بیشتر دارد ، ساختار پوشش دارای دو پوشش های پخت ، دو روکش دو پخت ، حفظ از مشتریان جدید و قدیمی برای مذاکره ، توسعه و دستیابی به موقعیت برد-برد استقبال می کند!

    بستن