ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yangliuqing Town, Xiqing District, Tianjin, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و تولید کننده انواع مختلف ویلچر (از جمله ویلچرهای دستی و برقی) ، اسکوتر برقی ، واکر ، تخت پزشکی و سایر وسایل توانبخشی معلولان است. ما گواهینامه ، گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت و گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت تجهیزات پزشکی را گذرانده ایم.شرکت ما در شهر ، منطقه ، تیانجین ، چین واقع شده است که مساحت آن تقریباً ۲۰۰۰۰ متر مربع است. ارزش فروش سالانه بیش از ۳۰ میلیون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و تولید کننده انواع مختلف ویلچر (از جمله ویلچرهای دستی و برقی) ، اسکوتر برقی ، واکر ، تخت پزشکی و سایر وسایل توانبخشی معلولان است. ما گواهینامه ، گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت و گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت تجهیزات پزشکی را گذرانده ایم.
    شرکت ما در شهر ، منطقه ، تیانجین ، چین واقع شده است که مساحت آن تقریباً ۲۰۰۰۰ متر مربع است. ارزش فروش سالانه بیش از ۳۰ میلیون و تولید سالانه صندلی چرخدار تا بیش از ۱۲۰،۰۰۰ عدد است. ما در زمینه صادرات به کره جنوبی ، اندونزی ، فیلیپین ، پاکستان ، اسپانیا ، آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، جمهوری چک و سایر کشورها فعال هستیم. انواع زیادی از محصولات صندلی چرخدار شرکت ما به دلیل عملکرد عالی ما از نظر خریداران و کاربران از شهرت بالایی برخوردار است. این امر باعث می شود مردم راحت تر زندگی کنند همان چیزی است که ما همیشه دنبال می کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم بهترین محصولات پزشکی با کیفیت و مطلوب را در اختیار شما قرار دهیم. مشتریان خوش آمدید در خارج از کشور برای تحقیق و همکاری می آیند. ما به دنبال همکاری با شما هستیم.

    بستن