ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲,Block ۳۸۵ Gaoji Road, Sijing zone, Songjiang District ,Shanghai, China
  • درباره ما : به عنوان یکی از شرکتهای تابعه ، محصولات بازاریابی شامل: لوله ، ورق ، میله ، کویل و غیره از فولاد ضد زنگ ، آلیاژ آلومینیوم ، فولاد آلیاژی و مس است.شرکت آسیایی فلز هلدینگ گروه ، با مسئولیت محدود (از این پس نامیده می شود) ، دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد و توسط کنسرسیوم هنگ کنگ لین در سال ۱۹۸۱ سرمایه گذاری و تأسیس شده است ، پیشرو و مدرن اپراتور یکپارچه مواد فلزی در چین.در حال حاضر ۱۶ شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یکی از شرکتهای تابعه ، محصولات بازاریابی شامل: لوله ، ورق ، میله ، کویل و غیره از فولاد ضد زنگ ، آلیاژ آلومینیوم ، فولاد آلیاژی و مس است.
    شرکت آسیایی فلز هلدینگ گروه ، با مسئولیت محدود (از این پس نامیده می شود) ، دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد و توسط کنسرسیوم هنگ کنگ لین در سال ۱۹۸۱ سرمایه گذاری و تأسیس شده است ، پیشرو و مدرن اپراتور یکپارچه مواد فلزی در چین.
    در حال حاضر ۱۶ شرکت تابعه با مالکیت کامل یا مشترک سرمایه گذاری کرده است. ما با بیش از ۵۰۰ تامین کننده و بیش از ۲۰۰۰ مشتری ترمینال رابطه نزدیک داریم و خود را متعهد می دانیم که رهبر شرکت خدمات مواد فلزی چین در زمینه گردش باشیم.
    چهار زمینه اصلی تجاری :
    ۱) از مواد معدنی ،
    ۲) فرایند پیچیده مواد فلزی ،
    ۳) تجارت داخلی و بین المللی ،
    ۴) خدمات مشتقه زنجیره تامین مواد فلزی (به عنوان مثال: تهیه نمایندگی ، فروش نمایندگی ، تامین مالی زنجیره تامین و غیره)
    مدل تجاری :
    ۱) تأمین منابع بر اساس تقاضا و مجاورت: روابط استراتژیک بلندمدت با کارخانه های فولاد ، مواد اولیه از طریق کانال های همه جانبه ، ارائه مشاوره مشورتی در انتخاب مواد ، معرفی محصولات جدید ، نمایندگی تهیه و فروش.
    ۲) ، بازاریابی و تحویل بر اساس تقاضا و مجاورت: ، سهام ، تدارکات را از طریق بیش از ۲۰۰ شرکت پشتیبانی ارائه دهید. افزایش ارزش افزودنی پس از پردازش.
    ۳) ادغام تقاضای مشتریان: ارائه خدمات مالی ، ایجاد مشارکت سه جانبه بین ، بانک و مشتریان ،.
    با موفقیت یک سیستم خدمات مدرن پردازش مواد فلزی ، انبارداری ، توزیع ، خرده فروشی و عمده فروشی را در مرکز جمع آوری و توزیع اصلی در شانگهای ، گوانگژو ، تیانجین ، هانگژو ، چینگدائو ، نینگبو ، ووکسی ، فوشان و غیره تاسیس کرد. متر مربع و دارای بیش از ۱۰۰ خط تولید مدرن ، مرکز پردازش می تواند خدمات برش و پردازش را برای مشتریان پایانه ارائه دهد ، همچنین انبار و تحویل کارخانه های فولاد ، شرکت های تدارکات و شرکت های تجاری را ارائه دهد. تلاش های خود را به کشت فشرده زنجیره تامین مواد فلزی جهت هدایت مسیرهای توسعه صنعت مواد فلزی از طریق تداوم نوآوری و تغییر سازمان.
    بر اساس درک عمیق ما از سیستم تامین و تیم حرفه ای ما ،
    ما تلاش می کنیم تمام منابع موجود را یکپارچه کرده و بهینه سازی کنیم ، راه حل کلی را در اختیار مشتری قرار دهیم ، اما نه تنها محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، خدمات برجسته یک مرحله ای هدف ما است.
    ماموریت ما: بگذار ارزش ادامه پیدا کند!

    بستن