ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jingxin Rd.۳-۲#, Xibei Town, Xishan district, Wuxi, Jiangsu province, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و در شهر ووکسی واقع شده است. حمل و نقل بسیار راحت است ، شما فقط ۱۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن فوق سریع و حدود ۲۰ دقیقه از فرودگاه به شما نیاز خواهید داشت. با پشتیبانی شرکای قراردادی ما ، ما پایگاه تولیدی خود و مرکز تحقیق و توسعه خود را داریم. بنابراین ما شرکت خود را به عنوان یک شرکت فروش حرفه ای قرار دادیم ، محصولات و خدمات برتر را به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و در شهر ووکسی واقع شده است. حمل و نقل بسیار راحت است ، شما فقط ۱۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن فوق سریع و حدود ۲۰ دقیقه از فرودگاه به شما نیاز خواهید داشت. با پشتیبانی شرکای قراردادی ما ، ما پایگاه تولیدی خود و مرکز تحقیق و توسعه خود را داریم. بنابراین ما شرکت خود را به عنوان یک شرکت فروش حرفه ای قرار دادیم ، محصولات و خدمات برتر را به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما به گرمی از مشتریان خود استقبال می کنیم تا از شرکت ما بازدید کنند تا در مورد جزئیات همکاری صحبت کنند و درباره طراحی نوآورانه محصولات ما به منظور افزایش رقابت مشتریان بحث کنند. در حال حاضر ، شرکت ما تلاش خود را برای صادرات محصولات زیر اختصاص می دهد:
    انواع هسته های زخم ترانسفورماتور توزیع مانند ؛ ما می توانیم هسته زخم تک فاز برای ترانسفورماتور قطب یا ترانسفورماتور نصب شده روی پد تولید کنیم ، همچنین می توانیم هسته های زخم ترانسفورماتور سه فاز تولید کنیم. ظرفیت می تواند بین ۱۰ تا ۲۵۰۰ کیلو ولت باشد. برای برخی از مشتریان ، ما همچنین می توانیم نقشه ها را بر اساس پارامترهای فنی شما طراحی کنیم. همه سری هسته های حلقوی ، هسته های نوع ، نوع و نوع ؛ به طور گسترده ای در ترانسفورماتور بالقوه ، ترانسفورماتور ابزار ، ترانسفورماتور ولتاژ ، ترانسفورماتور جریان ، ترانسفورماتور قدرت ، برخی از راکتورها و ترانسفورماتورها و غیره استفاده می شود. انواع و انواع راکتور سری ، سلف ، راکتور برای مبدل فرکانس ، راکتور فیلتر ، راکتور شروع مثلث ، جبران کننده شروع ، ترانسفورماتور ، ترانسفورماتور نوع خشک ، ترانسفورماتور جریان برای کابینت توزیع ، ترانسفورماتور نوع بوش و غیره. شرکت ما در حال حاضر با شرکای من همکاری کرده است تا بازار -در چین را توسعه دهد و محصولات نهایی در کاربران نهایی ما سالم عمل می کند. ما صمیمانه و گرمی از شما استقبال می کنیم تا برای مطالعه فناوری جدید برای بهبود عملکرد محصولات ما ، کاهش هزینه تولید و سود متقابل به ما بپیوندید.

    بستن