ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۳۹۴ Hanghai Road, Tech-Eco Development District, Zhengzhou City, Zhengzhou, Henan, China ۴۵۰۰۰۰
  • درباره ما : گروه در زمینه ۱) ساختار فولادی پیش ساخته ، ۲) سقف فلزی و ورق های دیواری و خانه پیش ساخته ، ۳) سیم پیچ فولادی و سیم پیچ آلومینیومی ، ۴) محصولات (کامپوزیت پلاستیکی چوبی) و درب چوبی ، ۵) دستگاه رول ساز و جرثقیل در استان هنان ، چین از سال ۲۰۱۰. با تکنولوژی پیشرفته ، مجموعه کامل محصولات ، تیم های عالی و حرفه ای ، محصولات در بازار داخلی و بیش از ۷۰ کشور خارجی در سراسر جهان محبوب هستند. این محص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه در زمینه ۱) ساختار فولادی پیش ساخته ، ۲) سقف فلزی و ورق های دیواری و خانه پیش ساخته ، ۳) سیم پیچ فولادی و سیم پیچ آلومینیومی ، ۴) محصولات (کامپوزیت پلاستیکی چوبی) و درب چوبی ، ۵) دستگاه رول ساز و جرثقیل در استان هنان ، چین از سال ۲۰۱۰. با تکنولوژی پیشرفته ، مجموعه کامل محصولات ، تیم های عالی و حرفه ای ، محصولات در بازار داخلی و بیش از ۷۰ کشور خارجی در سراسر جهان محبوب هستند. این محصولات به طور گسترده ای در صنعت ، ترافیک ، شهرسازی ، تجاری و سایر اقامتگاه های موقت مورد استفاده قرار می گیرند.
    گروه به توسعه منابع صرفه جویی در منابع ، محصولات حفاظت از محیط زیست برای افزایش تمدن شهری و بهبود شرایط زندگی اختصاص داده است. بنابراین ما رویاهایی داریم:
    ۱. مردم جهان می توانند از ورق های بام قوی ، رنگارنگ و با عمر طولانی برای دستیابی به زندگی شاد برخوردار باشند.
    ۲. سازه های فولادی پیش ساخته می تواند هزینه ، زمان نصب را برای هر تاجری که می خواهند کارخانه و انبار جدید را اداره کنند ، کاهش دهد.
    ۳. می تواند هوای تازه و سبز بیشتری را برای زمین و چشمه های خاموش ما ایجاد کند.

    بستن