ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Qizhuang Village, Luoyang Town, Wujin District, Changzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : واقع در مرکز چانگژو ، استان جیانگ سو ، نزدیک شانگهای. این گروه از صنایع و تجارت با هدف مهندسی ، تولید و خدمات پس از فروش بود. مشاغل ارائه دهنده خدمات ریخته گری آلومینیوم ، ریخته گری آلومینیوم ، اکستروژن آلومینیوم ، ماشینکاری ، تزریق پلاستیک ، ریخته گری دائمی ، سرمایه گذاری ریخته گری (ریخته گری موم از دست رفته). محصول ما در منبع تغذیه خودرو ، روشنایی ، گرمایش آب و تجهیزات الکترومکانیکی کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در مرکز چانگژو ، استان جیانگ سو ، نزدیک شانگهای. این گروه از صنایع و تجارت با هدف مهندسی ، تولید و خدمات پس از فروش بود. مشاغل ارائه دهنده خدمات ریخته گری آلومینیوم ، ریخته گری آلومینیوم ، اکستروژن آلومینیوم ، ماشینکاری ، تزریق پلاستیک ، ریخته گری دائمی ، سرمایه گذاری ریخته گری (ریخته گری موم از دست رفته). محصول ما در منبع تغذیه خودرو ، روشنایی ، گرمایش آب و تجهیزات الکترومکانیکی کاربرد دارد. محصولات به طور عمده به ایالات متحده ، اروپا و خاورمیانه صادر می شود
    بر اساس بهترین کیفیت و رقابتی ترین نقل قول با خدمات طلایی ما صادر می شود. ما بسیار صادق هستیم که همه دوستان و مشتریان خود را برای آینده با هم به ما دعوت کنیم.
    چشم انداز ما: ایجاد مشتریان مادام العمر
    مأموریت ما: برای دستیابی به روابط مادام العمر تولید کننده / مشتری از طریق تنها هدف ما ارائه بهترین محصول ممکن و خدمات برتر به مشتریان. اخلاق کار روابط پایدار و مفید متقابل را توسط:
    ۱. در مورد توانایی ما در ارائه خدمات درجه یک به مشتریان به عنوان وسیله ای برای افزایش شهرت مشتری.
    ۲. تشخیص دهید و نشان دهید که هر مشتری مهمترین مشتری ما است.
    ۳. تقویت نیروی کار با انگیزه و تیم محور ، که در آن هر کارمند می داند که مراقبت از مشتریان پیشرو در صنعت ، شخصاً برای موفقیت حیاتی است. از طریق این اهداف ، ما در بازارهایی که به آنها خدمات ارائه می دهیم ، شرکت منتخب خواهیم بود.

    بستن