ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jinbi Lingxiu INTL center, No.۳ North Junya, Kaiyuan Nan Road, Huangpu , Guangzhou , CHina
  • درباره ما : یک شرکت گروه صنعت است. این یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی ، تولید و فروش لوله های فولادی ، لوله کشی و خانه های پیش ساخته است. ما کارخانه های بزرگ خود را با خط ماشین مدرن برای تولید محصولات با کیفیت بالا داریم که عمدتا به بازارهای خارج از کشور صادر می شود.ما دو کارخانه داریم. یکی در شهر واقع شده است ، در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد. این کارخانه پیشرو در تولید لوله و لوله های فولادی ضد زنگ بدون درز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت گروه صنعت است. این یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی ، تولید و فروش لوله های فولادی ، لوله کشی و خانه های پیش ساخته است. ما کارخانه های بزرگ خود را با خط ماشین مدرن برای تولید محصولات با کیفیت بالا داریم که عمدتا به بازارهای خارج از کشور صادر می شود.
    ما دو کارخانه داریم. یکی در شهر واقع شده است ، در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد. این کارخانه پیشرو در تولید لوله و لوله های فولادی ضد زنگ بدون درز در چین است. این منطقه ۱۱۴،۰۰۰ متر مربع ، با سرمایه ثابت بیش از ۲۰۰ میلیون و مجموع مبلغ ۳۰۰ میلیون متر را اشغال کرد. دارای ۵۰۰ کارمند از جمله ۸۰ مهندس پیشرفته است. دارای سیستم مدیریت کامل ، پشتیبانی قوی از فناوری ، تجهیزات پیشرفته تولید و تجهیزات بازرسی کامل است. این کارخانه به تأسیس بنیاد شرکت توجه زیادی دارد ، با موفقیت احراز هویت و توسط از شرکت آلمانی و مجوز تجهیزات ویژه ملی تأیید شد. محصولات ما مواد شیمیایی نفت ، متالورژی ، ماشین آلات دارویی ، کاغذ سازی ، غذا ، کشتی سازی ، حفاظت از محیط زیست ، دیگ بخار ، مبدل بخاری ، محفظه تحت فشار ، تراکم ، آب ، برق و غیره را تأمین می کند. نمرات عمدتا ما می توانیم و غیره ارائه دهیم.
    کارخانه دیگری در شهر گوانگژو واقع شده است ، در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد. این کارخانه یکی از بزرگترین شرکت های خانه پیش ساخته در جنوب چین است. مساحت آن ۳۰،۰۰۰ متر مربع بود ، با سرمایه ثابت بیش از ۴۰ میلیون و مجموع مبلغ ۱۰۰ میلیون. ۲۰۰ کارمند دارد. سالانه بیش از ۲ میلیون متر مربع مساحت دارد و سهام آن حدود ۵۰ هزار متر مربع است. این محصولات شامل خانه پیش ساخته شیب دار ، خانه پیش ساخته تخت ، ساختار فولادی غیر استاندارد (انبار ، سوله صنعتی) ، خانه کانتینری ، دیوار حصار متحرک ، جعبه نگهبانی و غیره است. ، خاورمیانه ، اروپا ، استرالیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی و غیره
    در همان زمان ، ما همچنین نمایندگی فولاد بائو ، هنگیانگ ، تیانجین ، آنشان ، پانگانگ و غیره گروه بزرگ فولاد هستیم. ما کربن بدون درز ، لوله فولادی کربنی جوش داده شده ، لوله و لوله مخصوص را ارائه می دهیم. اتصالات آرنج ، تی شرت ، کاهنده ، سرپوش ، مفصل بازو ، فلنج و غیره. این برای مشتری ما بهتر است که محصولات مختلف را از چین خریداری کند ، در حالی که آنها در وقت خود صرفه جویی می کنند ، اما می توانند از بهترین خدمات ما لذت ببرند.
    ما فناوری پیشرفته مدیریت داریم ، به دلیل کیفیت خوب ، اعتماد را جلب می کنیم.
    ما فروشنده ای با وظیفه شناسی و پرشور داریم ، ما مشتریان را با بهترین خدمات خود خوشحال و ثابت نگه می داریم.
    ما قلب پاکی داریم و منتظر توجه شما عزیزان به شرکت خود هستیم.

    بستن