ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۰۶, Building ۲۱, Shuangpai Sancun, Jiangyin City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : فرمانده گروه که مقر آن در چین است ، محصولات نقشه برداری و ساخت و ساز را تولید و به بازار عرضه می کند. ما کارگران ماهر ، مهندسان مبتکر و فروش با کیفیت بالا داریم.ما بازارگرا هستیم و به نوآوری فناوری وابسته ایم تا محصولات و خدمات عالی را به مشتریان ارائه دهیم.آنچه ما انجام می دهیمابزارهای نقشه برداری شامل لیزر ، سطح ، سطح لیزر و لوازم جانبی نقشه برداری. ما لوازم جانبی نقشه برداری ، از جمله ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فرمانده گروه که مقر آن در چین است ، محصولات نقشه برداری و ساخت و ساز را تولید و به بازار عرضه می کند. ما کارگران ماهر ، مهندسان مبتکر و فروش با کیفیت بالا داریم.
    ما بازارگرا هستیم و به نوآوری فناوری وابسته ایم تا محصولات و خدمات عالی را به مشتریان ارائه دهیم.
    آنچه ما انجام می دهیم
    ابزارهای نقشه برداری شامل لیزر ، سطح ، سطح لیزر و لوازم جانبی نقشه برداری. ما لوازم جانبی نقشه برداری ، از جمله منشور ، تریبراچ ، قطب منشور ، سه پایه ، چوب ، چشمی و سطح دست تولید می کنیم.
    ابزارهای اندازه گیری شامل فاصله سنج لیزری ، چرخ های اندازه گیری ، کالیپرها ، سطح دیجیتال الکترونیکی ، خط کش لیزری و چکش اشمیت
    چرا ما را انتخاب کنید
    ما کنترل کیفیت دقیق را بر اساس سیستم مدیریت کیفیت انجام می دهیم.
    محصولات عالی به بسیاری از کشورها و مناطق فروخته شده است ، ما با آمریکا ، اتحادیه اروپا ، آسیا ، آفریقا و کشورهای خاورمیانه رابطه طولانی مدت داریم. ما سالها در تلاش برای رشد و توسعه بوده ایم ، اساساً محصولات ما ما را قادر ساخته است تا نیازهای متنوع مشتریان خود را برآورده کنیم.
    شرکت ما دو ساعت رانندگی از شهر شانگهای در چین فاصله دارد.
    به دیدار گروه فرمانده خوش آمدید.

    بستن