ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۷, No. ۲۱۸ Xiaowei Avenue, Xuanwu Nanjing, China, ۲۱۰۰۱۴
  • درباره ما : اپتیک در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد ، اکنون دارای سه شعبه در چین و سه دفتر فروش و پشتیبانی در چین ، اروپا و ایالات متحده است.تجربیات:پس از بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید ، اکنون شرکتی با بیش از ۲۰۰ کارمند است که در زمینه اجزای نوری ، قطعات لیزری ، محصولات روکش و مواد روکش در سراسر جهان متخصص است. حدود ۵۰ درصد محصولات ما از چین به جهان صادر می شود. مشتریان ما در آسیا ، اروپا ، آمریکا و غیره هس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اپتیک در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد ، اکنون دارای سه شعبه در چین و سه دفتر فروش و پشتیبانی در چین ، اروپا و ایالات متحده است.
    تجربیات:
    پس از بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید ، اکنون شرکتی با بیش از ۲۰۰ کارمند است که در زمینه اجزای نوری ، قطعات لیزری ، محصولات روکش و مواد روکش در سراسر جهان متخصص است. حدود ۵۰ درصد محصولات ما از چین به جهان صادر می شود. مشتریان ما در آسیا ، اروپا ، آمریکا و غیره هستند. با بیش از ۳۰ نفر از اعضای تیم مدیریت ، خدمات مشتریان ساعته و هزینه رانندگی پایدار ، پاداش زیادی از بازار دریافت کرد. هدف ما ایجاد یک کسب و کار برد-برد واقعی است. ما آنچه را که می توانیم کنترل کنیم ، از جمله تولید و خرید نیز انجام می دهیم. ما با موفقیت وارد بازار پزشکی ، لیزر ، تصویر و همچنین صنایع نظامی شدیم ، پس از بهینه سازی ساختار در سال ۲۰۱۳ ، ما مطمئن هستیم که خدمات بهتر و چشم انداز بین المللی ارتباط ما و مشتری با مرحله دیگر
    دانش:
    برای اجزای نوری ، ما بیش از ۱۵ مهندس ارشد در خط تولید کار می کنیم ، اکثر آنها بیش از ۵۰ سال سابقه کار دارند ، آنها به تیم های پزشکی ، لیزری و تسلیحاتی تقسیم می شوند ، مسئول تحقیق و توسعه ، در طراحی فن آوری های ساخت کمک کردند. برای اجزای کریستال لیزر ، ما ۴ دانشمند ارشد داریم ، و دو نفر از آنها استادان دانشگاه ها هستند ، با تیم مدیریت کیفیت ما ، و می دانند که چگونه فرهنگ ، کیفیت بلورهای با کیفیت بالا و مشخصات دقیق ما را تضمین کرده است. برای مواد تبخیر ، ما ۲ مهندس ارشد دکتری ، ۴ فارغ التحصیل و ۶ تیم تکنسین ارشد ، هر یک از انواع مواد آزمایش شده در دستگاه پوشش خود ما ، به همین دلیل است که ما تامین کننده اصلی شرکت های مواد روکش درجه یک جهان می شویم. موفقیت ما بر اساس تولید است با بالاترین کیفیت اجزای نوری در حالی که با مشتریان و کارکنان با احترام رفتار می کنید. ما بهترین وقف و صنعتگری قدیمی را با تعهد به ماندن در حاشیه پیشرفت های فنی ترکیب می کنیم.
    مدیریت:
    در حال حاضر تحت مدیریت است ، به این ترتیب ، ما تمام تولید را قابل ردیابی و کنترل می کنیم و شغل کارآمدی را حفظ می کنیم ، هر یک از کارکنان مشغول به کار در تحت مراقبت بودند ، ما به خانواده نیز اهمیت می دهیم. به همین دلیل است که تعداد بسیار کمی از منابع انسانی در از دست می دهند. ما سعی می کنیم همه افراد از کار خود لذت ببرند و از کار خود سود ببرند ، نه تنها آموزش تولید ، بلکه آموزش ذهنی و آموزش مدرسه نیز انجام می دهد ، هر کارگر در حق دارد در کلاسهای دانشگاههای همکاری شده شرکت کند.
    مسئولیت ها:
    از آنجا که یک شرکت تولیدی است ، ما به طور ابتکاری مسئولیت های حفاظت از محیط زیست ، برنامه ریزی شغلی برای اعضای خانواده ، مراقبت از رضایت مشتری و غیره را بر عهده داریم.
    از همکاری با استقبال می کنید و ما هر فرصتی را برای ارائه خدمات استاندارد و قابل اعتماد به شما گرامی می داریم.

    بستن
محصولات
پولیش فوق العاده
لنزهای خودرو
موج کوتاه مادون قرمز (SWIR)
لنزهای پروژکشن
سری رتیکل تلسکوپ
سری شبکه های بینایی اندازه گیری
سری رتیکل نقشه برداری ژئودتیک
سایر محصولات حکاکی عکس
لیزرهای هنی پنجره بروستر
لیزرهای HeNe تثبیت شده با فرکانس
صفحات موج
منشورها