ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۵ Torch Ave. Jiulongpo Dist., Chongqing China
  • درباره ما : از علاقه شما به متشکریم. ما به کار خود افتخار می کنیم و از فرصتی که در مورد آن با شما بحث می کنیم قدردانی می کنیم. ما یک شرکت تجاری متعلق به چینی و اداره شده در (جنوب غربی چین) هستیم. اگرچه شرکت ما در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد ، اما در واقع از سال ۲۰۰۹ شروع به تجارت در زمینه صادرات کردیم ، اما تجربه های زیادی در زمینه صادرات داریم.چگونه آن را انجام می دهیمما به عنوان یک شرکت مفتخریم که با بالاتر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از علاقه شما به متشکریم. ما به کار خود افتخار می کنیم و از فرصتی که در مورد آن با شما بحث می کنیم قدردانی می کنیم. ما یک شرکت تجاری متعلق به چینی و اداره شده در (جنوب غربی چین) هستیم. اگرچه شرکت ما در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد ، اما در واقع از سال ۲۰۰۹ شروع به تجارت در زمینه صادرات کردیم ، اما تجربه های زیادی در زمینه صادرات داریم.
    چگونه آن را انجام می دهیم
    ما به عنوان یک شرکت مفتخریم که با بالاترین کیفیت محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما قیمت رقابتی ، مقادیر کم و بدون هزینه اضافی برای چند رنگ یا آرم ارائه می دهیم - این یک استاندارد بسیار مهم برای ما است!
    کاری که ما انجام می دهیم
    ما اقلام خارج از منزل (تخته چوبی تاشو ، انواع چادر ، لوازم چادر و غیره) ، وسایل اپتیک (تلسکوپ ، دوربین دو چشمی ، محدوده یاب ، دید در شب و غیره) و وسایل هدیه قلع (برای دکوراسیون خانه ، علائم قلع ، علائم فلزی ، علائم مینا ، و غیره) ، کارت تبریک و برچسب هدیه به طیف گسترده ای از مشتریان شرکت ، زنجیره های اصلی و فروشگاه های خرده فروشی.
    فروشگاه آنلاین
    ما برخی از فروشگاه های آنلاین در به شرح زیر داریم ، خوش آمدید به ما سر بزنید و درباره ما بیشتر بدانید.

    اگر به ما علاقه دارید و می خواهید در مورد شرکت ما بیشتر بدانید یا می خواهید با ما همکاری کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید ، اطلاعات تماس ما به شرح زیر است:

    بستن
محصولات
89100 تلسکوپ EQ5 استوایی با سه پایه فولادی
تلسکوپ های جدید F60050m با ناظر آسمان بدن رنگارنگ
علائم هشدار دهنده، تابلوهای قلع قدیمی، پوسترهای فلزی
تابلوی فلزی سفارشی ارزان، تابلوهای قلع یکپارچهسازی با سیستمعامل، تابلوهای فلزی سفارشی
ساعت دیواری
ساعت دیواری
دایره های جلوه آینه DIY گرد برچسب های دیواری انعکاسی دکوراسیون اتاق نشیمن خانه
آلاچیق تاشو
فاصله یاب لیزری
دوربین تفنگ لیزری
دید در شب برد لیزری
دوربین دوچشمی Porro ارزان 7X50 10X50 برای هدیه تبلیغاتی