ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/pacificskywatcher
  • آدرس : No.۱۴۱۸-۳۲ Moganshan Road,Gongshu,Hangzhou,۳۱۰۰۱۲,China
  • درباره ما : دیوید شن ، بنیانگذار ، از ۲۶ سالگی علاقه خود را به طراحی اپتیک و رصد ستاره آغاز کرد و به عنوان تکنسین پرداخت در یک موسسه تحقیقاتی در تایوان کار می کرد.یک شب تابستانی دوست داشتنی بعد از کار بود که ستارگان درخشان از دیوید خواستند آنها را با تلسکوپ مشاهده کند. پس از قرار دادن تلسکوپ در بالای کاپوت ماشین وی ، مشاهده حلقه های باشکوه از سیاره زحل ، دیوید را بسیار تحت تأثیر قرار داد. آن شب از آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دیوید شن ، بنیانگذار ، از ۲۶ سالگی علاقه خود را به طراحی اپتیک و رصد ستاره آغاز کرد و به عنوان تکنسین پرداخت در یک موسسه تحقیقاتی در تایوان کار می کرد.
    یک شب تابستانی دوست داشتنی بعد از کار بود که ستارگان درخشان از دیوید خواستند آنها را با تلسکوپ مشاهده کند. پس از قرار دادن تلسکوپ در بالای کاپوت ماشین وی ، مشاهده حلقه های باشکوه از سیاره زحل ، دیوید را بسیار تحت تأثیر قرار داد. آن شب از آن پس در حافظه داوود عمیقاً ماندگار شد و دائماً او را بر می انگیزد تا رویای خود را زندگی کند:
    ساخت تلسکوپ های با کیفیت و مقرون به صرفه برای همه
    "در گذشته ، تلسکوپ ها فقط برای تعداد کمی در دسترس بود. اما امیدوارم بتوانم به افراد بیشتری کمک کنم تا بیشتر نگاه کنند. " دیوید رویای خود را خلاصه می کند. این رویا به تدریج شکل گرفت وقتی که دیوید در دهه ۱۹۹۰ کارخانه را برای ساختمان نوری ایجاد کرد. در سال ۱۹۹۹ ، سینتا مارک را راه اندازی کرد. در تلاش برای بهبود کیفیت محصول و کاهش هزینه ، به طراحی و تولید تلسکوپ های برتر برای علاقه مندان در سراسر جهان ادامه می دهد.
    "به طور مداوم نوآوری کنید و همیشه محدودیت های خود را به چالش بکشید." همانطور که شعار ساده او نشان می دهد ، علاقه و عشق دیوید به ستاره شناسی به منبع بزرگ خلاقیت و جستجوی کیفیت تبدیل شده است.

    بستن
محصولات
BK 707AZ2
705CQ40
BK 705AZ3
BK 804AZ3
709NEQ2
STARQUEST-707
BK 909AZ3
804CQ40
BK 1021 OTA
1026NEQ2
BK 1206AZ3
BK 1021EQ3، سه پایه آلومینیومی