ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۰۱A/۳F (Yanluo-Chuanggu Park), No. ۹۶, Yangyong Road, Tang sha Chung Community, Song-gang Town , Baoan District, Shenzhen, China.
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در سال ۲۰۱۴ ثبت و تأسیس شده است ، بر اساس ستون فقرات فنی صنعت دید در شب با بیش از ۱۵ سال ، عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش فوتوالکتریک پیشرفته و محصولات تصویربرداری فوتوالکتریک پس از سالها توسعه اختصاصی ، این شرکت دارای مزایای تکنولوژیکی اصلی خود است ، دارای تعدادی ثبت اختراع ملی با ارزش واقعی ثبت اختراع است و قدرت فناوری آن در صنعت تصویربرداری فوتوا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در سال ۲۰۱۴ ثبت و تأسیس شده است ، بر اساس ستون فقرات فنی صنعت دید در شب با بیش از ۱۵ سال ، عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش فوتوالکتریک پیشرفته و محصولات تصویربرداری فوتوالکتریک پس از سالها توسعه اختصاصی ، این شرکت دارای مزایای تکنولوژیکی اصلی خود است ، دارای تعدادی ثبت اختراع ملی با ارزش واقعی ثبت اختراع است و قدرت فناوری آن در صنعت تصویربرداری فوتوالکتریک پیشرو بوده است. شرکت دتیل اپتوالکترونیک دارای یک تیم تحقیق و توسعه قوی است و دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل کاملی برای محصولات خود است. این مزایای فنی منحصر به فرد در الکترونیک با تکنولوژی بالا ، نرم افزار ، تصویربرداری نوری ، ساختار مواد ، پوشش نوری ، فناوری خلاء و سایر زمینه ها دارد. در تحقیق و صنعتی شدن محصولات با تکنولوژی بالا ، ما در خط مقدم جهان هستیم. در آینده ، اختراعات بیشتری را برای خود اعمال می کند ، محصولات را به همجوشی چند طیفی سوق می دهد ، برای استفاده از تقاضای معمول مناسب تر است و پیشرفت فناوری محصول را در صنعت تصویربرداری فوتوالکتریک در شب هدایت می کند. دستاوردهای بزرگی در زمینه نوآوری محصولات اپتوالکترونیک به دست آمده است. فناوری ، فقط غیر منتظره ، غیر ممکن نیست.

    بستن