ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۱۰۰۱, Building ۲, No.۱ Jinxiu Rd., Qingyuan, Guangdong, ۵۱۱۵۱۰ China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای برای کالاهای ورزشی است که با نام تجاری صنعت کالاهای ورزشی با تخصص غنی در انواع محصولات ، با تیم طراحی و مهندسی ترکیبی ، لذت می برد و به توانایی ما در کار با مشتریان خود برای کار افتخار می کند. در پروژه های پیچیده که نیاز به هم افزایی تخصص در هر یک از طیف های طراحی / تولید دارد: قالب تزریق ، ماشینکاری ، طراحی برد مدار ، کدگذاری سیستم عامل ، ارتباطات بی سیم ، برش و د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای برای کالاهای ورزشی است که با نام تجاری صنعت کالاهای ورزشی با تخصص غنی در انواع محصولات ، با تیم طراحی و مهندسی ترکیبی ، لذت می برد و به توانایی ما در کار با مشتریان خود برای کار افتخار می کند. در پروژه های پیچیده که نیاز به هم افزایی تخصص در هر یک از طیف های طراحی / تولید دارد: قالب تزریق ، ماشینکاری ، طراحی برد مدار ، کدگذاری سیستم عامل ، ارتباطات بی سیم ، برش و دوخت پارچه و غیره. ما سه دسته محصول را برای فضای باز حمل می کنیم - به ملاقات با ورزشکاران در شکار ، تیراندازی و ماهیگیری ورزشی: اپتیک و لوازم جانبی ورزشی : تفنگ های با کیفیت بالا ، مناظر قرمز ، فاصله یاب ها و مناظر تلسکوپی ، حلقه ها ، دستگاه های صعود ریلی و غیره. بر اساس استاندارد بالا ساخته شده از ۱۲۰۰ گرم شوک / عقب نشینی مکرر ساخته شده است. لوازم جانبی تاکتیکی ، تیراندازی و شکار ما طیف گسترده ای از اقلام را ارائه می دهیم که صاحب اسلحه ، چه تیرانداز هدف ، چه شکارچی ، چه تیرانداز ، در یک ماموریت ویژه ضروری می داند. مانند محافظ اسلحه ، پیچ و تاب ، دوپا ، سه پایه تیراندازی ، چراغ های اسلحه ، چراغ های لیزری ، چشم اندازها ، حلقه ها ، روکش اسیلوسکوپ ، ریل پیکاتینی ، دستگیره ها و لوازم جانبی ، اهداف تیراندازی و غیره. تمیزکننده اسلحه با کیفیت و ابزار جعل اسلحه با ارائه خدمات به تیراندازان مشتاق و شکارچیان با نام های بزرگ ، تخصص غنی را در تولید کیت ها و لوازم جانبی تمیز کردن اسلحه با کیفیت به دست آورده است. با تنوع گسترده ای از لوازم جانبی ضروری ما ، از جمله برس های برنزی فسفری ، برس های محفظه ای ، دستمال های پنبه ای ، راهنمایی های دندانه دار ، چوب های تمیز کننده ، پاک کننده های طناب و غیره ، می توانید به راحتی راه حل های تمیز کردن فردی خود را با ما برآورده کنید. حلقه های ماهیگیری با کیفیت بالا ، طعمه ها ، خطوط ، میله ها و سایر لوازم جانبی که عملکرد ماهیگیری و سود مشتری را افزایش می دهد. اگرچه یک شرکت جدید و بزرگ نیست ، اما سفارشات بزرگ باید در اسرع وقت برنامه ریزی شود و سایر خطوط تولید به عنوان کامل انجام شود. خوب ، ما یک تیم با تجربه و نوآور داریم که به طور جدی تمام جزئیات کل فرآیند تولید را در نظر می گیرد. ما می خواهیم بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما متقاعد شده ایم که باور شرکت ما: باید به کاربران نهایی ما لذت دائمی بدهد و به مشتریان ما در افزایش ارزش شرکت و دستیابی به برتری بازار از طریق محصولات با کیفیت و راه حل های خدمات سفارشی کمک کند. ما تلاش می کنیم محصولاتی را برای مشتریان و کاربران نهایی ارائه دهیم که رفاه و شادی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
    در ماه های اخیر ، به دلیل لذت بردن از کیفیت بالای محصول ورزشی ، قیمت رقابتی ، تحویل به موقع و بهترین خدمات ، ما سفارشات بیشتر و مشتریان مداحی را دریافت کرده ایم. در اینجا ما امیدواریم که شما بتوانید مشتری جدید ما برای سود متقابل ما باشید. ما معتقدیم که از کیفیت ، قیمت و خدمات ما راضی خواهید بود. ما مشتاقانه منتظر درخواست و همکاری شما هستیم.

    بستن