ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۶,LINE ۱,AREA ۴,TAOYUAN TOWN,CHANGAN DIST.,SHIJIAZHUANG,HEBEI,CHINA
  • درباره ما : شرکت ماشین آلات مول ، با مسئولیت محدود در مرکز استان ، در نزدیکی بندر ، ترافیک راحت است. شرکت ما یک شرکت جامع با تکنولوژی بالا است و در تحقیق و تولید مجموعه های کامل دستگاه فرز آرد گندم ، ذرت تخصص دارد. دستگاه ذوب آرد (ذرت) ، که برای نیازهای مختلف بازار داخلی و خارجی مناسب است. کیفیت محصولات قابل اعتماد است ، همه گواهینامه را گذرانده اند. آنها در بسیاری از کشورهای جهان با استقبال خوبی رو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین آلات مول ، با مسئولیت محدود در مرکز استان ، در نزدیکی بندر ، ترافیک راحت است. شرکت ما یک شرکت جامع با تکنولوژی بالا است و در تحقیق و تولید مجموعه های کامل دستگاه فرز آرد گندم ، ذرت تخصص دارد. دستگاه ذوب آرد (ذرت) ، که برای نیازهای مختلف بازار داخلی و خارجی مناسب است. کیفیت محصولات قابل اعتماد است ، همه گواهینامه را گذرانده اند. آنها در بسیاری از کشورهای جهان با استقبال خوبی روبرو شده اند. شرکت ما بر تحقیق و توسعه محصولات نوآورانه متمرکز است. با فناوری پیشرفته ، عملکرد خوب ، کیفیت پایدار ، طراحی معقول و خدمات ملاحظه ، آموزش خدمات یکپارچه به طور کلی به کارگران ، محصولات ما رتبه برتر را در بازار داخلی دارند. در حال حاضر ما قادر به ارائه دستگاه آسیاب دانه (گندم ، ذرت ، ذرت) ، دستگاه تولید خوراک حیوانات خانگی ، دستگاه ساخت اکسترودر مواد غذایی هستیم. ما به طور مداوم بر هدف ارائه اعتبار برای اولین و مشتری محصولات برتر مختلف ، خدمات پس از فروش متفکرانه اصرار داریم. محصولات ما در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اقیانوسیه ، آفریقا ، اروپای شرقی و آسیای جنوب شرقی به فروش می رسد ، بالغ بر ۳۰ کشور و منطقه. شرکت ما می تواند انواع مختلف تجهیزات با کیفیت بالا (با کیفیت بالا ، کارآمد و چند منظوره) حرفه ای را با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید کند و با تمام وجود از مشتریان جدید و قدیمی ما ، دوستان از همه استقبال می کند در سراسر جهان تحقیق در مورد توسعه مشترک ما را انجام دهد.
    آنچه ما انجام می دهیم
    شرکت ما تلاش زیادی برای معرفی فناوری پیشرفته و تجربه مدیریت در داخل و خارج انجام می دهد و به توسعه صنایع آسیاب آرد دانه ، فرآوری مواد خوراکی ، فرآوری محصولات ذرت کم چرب و فرآوری مواد غذایی دانه و روغن اختصاص می دهد.
    شرکت ما دارای دسته ها و مدلهای زیادی از ماشین آلات است. با تکنولوژی پیشرفته ، عملکرد خوب ، کیفیت پایدار ، طراحی مناسب و خدمات م ، محصولات ما رتبه برتر را در بازار داخلی دارند. در حال حاضر ما قادر به ارائه تجهیزات پردازش ۲۰ دسته و بیش از ۴۵ مدل ، مانند آسیاب آرد ، سنگ زنی ، حذف فلزات ، دستگاه اکسترودر خوراک حیوانات خانگی ، دستگاه اکسترودر مواد غذایی ، توزین کمی خودکار و ماشین آلات بسته بندی هستیم. به ویژه ما محلول های کارخانه پردازش بذر ، محلول های فرز آرد گندم و محلول پردازش آرد ذرت را عرضه می کنیم.
    چرا مول
    برای اعتماد و احترام همه مشتریان ما ارزش قائل است. اگر به دنبال تامین کننده ماشین آلات هستید ، دلایلی را که باید ما را انتخاب کنید آورده شده است:
    مهارت و تجربه: ما در زمینه فن آوری آسیاب آرد ، دستگاه تولید خوراک حیوانات خانگی ، دستگاه ساخت اکسترودر مواد غذایی بسیار مجرب هستیم. ما به ارائه محصولات با استاندارد بالا (با کیفیت بالا ، کارآمد و چند منظوره) ، قیمت پایین و خدمات کامل اختصاص داده ایم.
    ارتباط خوب: ما در اسرع وقت به ایمیل شما پاسخ می دهیم - معمولاً در همان روز. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای شما را به طور کامل درک کرده و راه حل کلید در دست عرضه کنیم.
    خدمات معاملات بین المللی: ما می توانیم انواع الگوهای معاملات بین المللی را بپذیریم و در صورت ترخیص گواهینامه ارائه دهیم.
    خدمات پیشرفته: ما کتابچه راهنمای کامل انگلیسی ، مونتاژ و آموزش ماشین خارجی ، بسته بندی حرفه ای و بار کارخانه را ارائه می دهیم که از خطرات آینده حمل و نقل و پشتیبانی فنی حرفه ای آنلاین جلوگیری می کند.

    بستن