ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCycVZRa7yl5JvxYopeguV6Q
  • آدرس : ۱۷th Floor, Mingsheng Building, High-tech Zone, Jinan City
  • درباره ما : به خوش آمدید. با مأموریت بهبود مستمر هوش ، دقت ، ایمنی و راحتی آزمایشگاه ، یک تولید کننده حرفه ای است که توسط نوآوری و خدمات در زمینه آزمایشگاه هدایت می شود. ما از فرد تحقیق و توسعه مجرب توانمندی های خدمات راه حل یک مرحله ای خود را بهبود بخشیده ایم ، ما به طور منظم آموزش کارکنان را سازماندهی کرده و جلساتی را مبادله می کنیم.ما ۱۸ کارخانه داریم. خطوط اصلی تولید شامل تجهیزات آزمایشگاهی ، اب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به خوش آمدید. با مأموریت بهبود مستمر هوش ، دقت ، ایمنی و راحتی آزمایشگاه ، یک تولید کننده حرفه ای است که توسط نوآوری و خدمات در زمینه آزمایشگاه هدایت می شود. ما از فرد تحقیق و توسعه مجرب توانمندی های خدمات راه حل یک مرحله ای خود را بهبود بخشیده ایم ، ما به طور منظم آموزش کارکنان را سازماندهی کرده و جلساتی را مبادله می کنیم.
    ما ۱۸ کارخانه داریم. خطوط اصلی تولید شامل تجهیزات آزمایشگاهی ، ابزارهای علوم زندگی ، تجزیه و تحلیل بیوتکنولوژی و تشخیص ، دستگاه کنترل و تجزیه و تحلیل کیفیت و تجهیزات نظارت بر محیط زیست است. به منظور اطمینان از دقت پردازش ، ما از تجهیزات پردازش ورق فلزی و ابزارهای مشهور بین المللی مانند استفاده می کنیم. کل فرایند تولید دقیقاً مطابق با استانداردهای صنعت اجرا می شود. برای تضمین عملکرد محصول نهایی ، هر خط تولید یک اتاق آزمایش مستقل ایجاد کرده است. کلیه عملیات پردازش ، مونتاژ و بازرسی فلزات توسط کارکنان آموزش دیده و مسئول انجام می شود. بسیاری از محصولات ما دارای گواهینامه هستند که توسط م آزمایشگاهی مشهور بین المللی صادر شده است. یخچال و فریزرهای با دمای پایین یکی از خطوط اصلی تولید ما هستند که عمدتا محیطی با دمای پایین برای ذخیره واکسن را فراهم می کنند. با عملکرد پایدار و قیمت رقابتی ، مشتریان ما بیشتر و بیشتر در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرند. اگرچه ما هنوز یک شرکت جوان هستیم ، اما در حال پیشرفت بوده ایم. به منظور ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان ، ما منتظر توزیع کنندگان و تیم های حرفه ای خدمات پس از فروش از کشورهای مختلف در سراسر جهان هستیم تا به ما بپیوندند.

    بستن
محصولات
شستوشو دهنده Elisa، MPW-H310، MPW-H320
پمپ خلاء چرخش آب نیمکتی / مکنده آب، VACP-WC3Y
سلول الکتروفورز افقی،GEP-EC-MDDNA
ماشین لباسشویی و خشک کن شیشه ای اتوماتیک LWD-60
ظرف نیتروژن مایع حمل و نقل خشک، سری LNC-D
اواپراتور چرخشی، ترازو آزمایشگاهی، REV100-P
حمام آب، WB-2R4H-15
کابینت ایمنی زیستی کلاس II، BSC-IIA2-4J&BSC-IIB2-4J
یخچال داروخانه تک درب PR5-320
ترازو تحلیلی 0.0001 گرم، سری BA-E
سانتریفیوژ بالینی، سرعت کم، CFG-4D/4D-E
دستگاه جوجه کشی تکان دهنده، ICB-S0420، ICB-S1020