ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۰۶, ZBN Road, Hi-Tech Zone, Xi'an, Shaanxi, China.
  • درباره ما : در سال ۱۹۴۹ تأسیس شد و عمدتا از توسعه صنعت هوافضا و هسته ای چین حمایت می کرد. با اصلاحات و افتتاح چین ، برخی پروژه ها به بازار عرضه شده اند ، فناوری سرامیک فلز مهر یکی از آنهاست. ما سرامیک ها را ذوب می کنیم و فلزات و لحیم کاری را در یک کارخانه انجام می دهیم ، بنابراین می توانیم کل فرایند را به شدت کنترل کرده و قابلیت اطمینان آن را تضمین کنیم. با ظهور چین تکنولوژی و تجربه حرفه ای را جمع آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۴۹ تأسیس شد و عمدتا از توسعه صنعت هوافضا و هسته ای چین حمایت می کرد. با اصلاحات و افتتاح چین ، برخی پروژه ها به بازار عرضه شده اند ، فناوری سرامیک فلز مهر یکی از آنهاست. ما سرامیک ها را ذوب می کنیم و فلزات و لحیم کاری را در یک کارخانه انجام می دهیم ، بنابراین می توانیم کل فرایند را به شدت کنترل کرده و قابلیت اطمینان آن را تضمین کنیم. با ظهور چین تکنولوژی و تجربه حرفه ای را جمع آوری کرده است.
    مجموعه های مهر و موم فلزی سرامیکی
    در حال سرویس دهی به سرامیک آلومینا ، عایق ها ، ، الکترودها ، محصولات سرامیکی زیرکونیا و دیگر مجموعه های مهر و موم سرامیک فلزی است. مجموعه محصولات ما از بالا به پایین با هماهنگی بالا با هنجارها و مقررات کیفیت تعریف شده توسط صنعت ساخته شده است. ما خط تولید خوب خود را به صورت عمده در سراسر جهان برای برآوردن تقاضاهای احتمالی صنعتی تأمین می کنیم. اعتقاد بر این است که شرکت ما به دلیل عرضه بی وقفه محصولات با کیفیت تضمین شده ، تولید کننده شماره ۱ است. ما با تولید طیف وسیعی از دستگاه ها و ماشین آلات فناوری جدید ، انتظارات شرکت های داخلی و بین المللی را برآورده می کنیم. کسب و کار اخیراً معرفی شده ما قطعات آلومینا ، ورودی های الکتریکی ، عایق های آلومینا ، الکترودهای خلاء و سایر محصولات سرامیکی را با قیمت های جذاب ارائه می دهد تا با مشتریان قدرت بیشتری همکاری کند. ما همیشه حمایت و انجام می دهیم: محدودیت در استفاده از برخی مواد خطرناک در تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی. دوستان ، همکاران و مشتریان عزیز!
    همه چیز در این دنیا تغییر می کند و این تغییرات بسیار متفاوت است ، اما هنگامی که در شرکت ما سفارش می دهید رضایت شما تضمین می شود: کیفیت ، سرعت ، شایستگی و قیمت ما کاملاً بی رقیب است. مهمترین مسئله این است که در هفتاد سال پس از اینکه شرکتهای دیگر احتمالاً از بازار سرامیک های فلزی سرامیک خارج می شوند ، همیشه می توانید با ما تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

    بستن
محصولات
مجموعه های مهر و موم فلزی سرامیکی SGJ
عایق های الکتریکی SGJ از آلومینا سرامیک، کوار، SUS 304، مس OFHC ساخته شده اند
SGJ KF100 سرامیک بریک
SGJ Diamond Polished Kovar 4j33 Metal Electrical
اجزای SGJ برای شتاب دهنده ذرات
ورودی SGJ، جداکننده، الکترودها، اتصال دهنده
سرامیک آلومینای SGJ 96% که به راحتی قابل فلز شدن است
سرامیک صنعتی
سرامیک صنعتی SGJ Silicon Nitride Si3N4
سرامیک صنعتی SGJ زیرگونیا
جاروبرقی مجموعه های مهر و موم فلزی سرامیک SGJ
اجزای خلاء SGJ در باتری و سلول BNC Coax
SGJ وکیوم Feedthrough
جدا کننده سرامیک آلومینا الکتریکال SGJ وکیوم
الکترودهای سرامیکی SGJ
SGJ Grade TU1 بدون اکسیژن رسانایی بالا (OFHC)
نگهدارنده فیلامنت سرامیکی آلومینا سفارشی SGJ بلو
لوله های سرامیکی آلومینا یا استاتیت SGJ
عایق های الکتریکی SGJ از سرامیک آلومینا ساخته شده اند
سرامیک آلومینا انحصاری 96% SGJ که به راحتی قابل فلز شدن است
سرامیک صنعتی سیلیکون کاربید SGJ SiC
سرامیک آلومینا متالایز SGJ
جدا کننده برق SGJ