ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Roomb۱-۲۰۲, Life Sciencepark, Julongshan a Road, Kengzi Street, Pingshan District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : یک شرکت تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش است ، این شرکت دارای یک تیم طراحی محصول بین المللی و حرفه ای و مشاوران ارشد پزشکی است. ما بر تحقیق و توسعه چراغ های جلو تمرکز می کنیم و قفل چراغ های جلو دایره ای نوع تایر قبلی را می شکنیم. از طریق ساختار سر بدن انسان ، ما یک طرح منحصر به فرد مطابق با اصل بیولوژیکی بدن انسان ایجاد کرده ایم که احساس اسارت سر را برای کارگرانی که مدت ها از چراغ جلو استفاد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش است ، این شرکت دارای یک تیم طراحی محصول بین المللی و حرفه ای و مشاوران ارشد پزشکی است. ما بر تحقیق و توسعه چراغ های جلو تمرکز می کنیم و قفل چراغ های جلو دایره ای نوع تایر قبلی را می شکنیم. از طریق ساختار سر بدن انسان ، ما یک طرح منحصر به فرد مطابق با اصل بیولوژیکی بدن انسان ایجاد کرده ایم که احساس اسارت سر را برای کارگرانی که مدت ها از چراغ جلو استفاده می کنند ، آزاد می کند. ما می توانیم سر را با یک دست با توجه به اندازه سر هر فرد تنظیم کنیم و عملیات ساده و راحت است و از طراحی نور منبع نور دوگانه برای رسیدن به اثر بدون سایه واقعی عملیات استفاده می کنیم. با بهترین منبع نور پزشکی با درجه حرارت رنگ ، مطابق با کیفیت نور روز ظهر بالا است. محصولات ما همچنین برای بسیاری از اختراعات در چین ثبت شده است.
    محصولات اصلی ما عبارتند از:
    ۱. چراغهای جلو پزشکی
    ۲. سنسور چراغ جلو
    لنز
    ذره بین تلسکوپی
    مناسب برای جراحی قفسه سینه ، جراحی قلب و عروق ، جراحی مغز و اعصاب ، گوش و حلق و بینی ، جراحی عمومی ، زنان ، دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، ارتوپدی ، پوست و غیره ، در آینده طرح های چراغ های جلو بیشتری خواهیم داشت که راحتی و روشنایی را برای کاربران واقعی فراهم می کند. ما صمیمانه امیدواریم که محصولات ما بتوانند تجربه خوبی را در اختیار شما قرار دهند و در تمرین شما کمک کنند. از حمایت شما متشکرم.

    بستن