ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۶ MINGHUI ROAD, XINQIAN STREET, HUANGYAN DISTRICT, TAIZHOU, ZHEJIANG, CHINA
  • درباره ما : ساخت مواد مصرفی پلاستیک آزمایشگاهی است که به طور گسترده در زمینه های بالینی ، تحقیقاتی ، بیمارستانی و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. ما شهرت خود را بر اساس توانایی ارائه محصولات ماهر با قیمت رقابتی و خدمات عالی بنا کرده ایم.کنترل کیفیتتأیید ، سیستم مدیریت و کیفیت ۱۰۰۰۰۰ درجه تمیزکاری-دارای امتیاز شرکت محصولات برای مطابقت با استاندارد بین المللی. پروتکل های کنترل کیفیت دقیق در هر فرایند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ساخت مواد مصرفی پلاستیک آزمایشگاهی است که به طور گسترده در زمینه های بالینی ، تحقیقاتی ، بیمارستانی و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. ما شهرت خود را بر اساس توانایی ارائه محصولات ماهر با قیمت رقابتی و خدمات عالی بنا کرده ایم.
    کنترل کیفیت
    تأیید ، سیستم مدیریت و کیفیت ۱۰۰۰۰۰ درجه تمیزکاری-دارای امتیاز شرکت محصولات برای مطابقت با استاندارد بین المللی. پروتکل های کنترل کیفیت دقیق در هر فرایند تولید از مواد اولیه کیفی و فرآیندهای تولید گرفته تا محصولات نهایی دنبال می شود.
    فرهنگ سازمانی
    نام از تلفظ چینی به این معنی است که افراد به طور نامحسوس تحت تأثیر بوی ضعیف ارکیده قرار می گیرند ، که کیفیت محصولات را با رایحه ضعیف ارکیده ، خلوص ، سازگاری و زیبایی مقایسه می کند.
    نام از انگلیسی به این معنی است که ما همچنان روی مواد پلاستیکی آزمایشگاهی کار می کنیم ، هرگز متوقف نمی شویم!
    فن آوری
    از نظر مواد مصرفی پلاستیک و شکل دهی فوق العاده برتری دارد. می تواند در صورت نیاز به حجم بالا و محصولات تخصصی قالب گیری پلاستیکی راه حل بهینه را ارائه دهد. و به همین دلیل است که ما اولین تأمین کننده بسیاری از سازمانهای با کیفیت و با طراوت هستیم که نیازهای آنها به چیزهای خاص ، جدید و ابتکاری نیاز دارد.
    هدف ما
    ایجاد روابط تجاری بلند مدت است که به دوستی هایی تبدیل می شود که تا آخر عمر ادامه دارد.

    بستن